رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران گفت: سیاست بانک مرکزی باعث کنترل قیمت‌ها شده است.

جزئیات روند قیمت سکه در بازار/ نسخه بانک مرکزی، قیمت‌ها را کنترل کردمحمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: سیاست بانک مرکزی باعث کنترل قیمت‌ها شده است.

وی با اشاره به اینکه  افزایش و کاهش قیمتی در بازار مشاهده نمی‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر بازار طلا و سکه روال عادی دارد و ثبات نسبی از نظر قیمت مشاهده می‌شود.


بیشتر بخوانید: بازار طلا و سکه آرام است 


رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، با بیان اینکه نشان قیمتی ارز توسط بانک مرکزی، کنترل شده است، اظهار کرد: این کنترل قیمتی در بازار سبب شده که قیمت‌ها در حال ثبات باشند.

کشتی آرای، گفت: به نظر می‌رسد که قیمت‌ها به همین منوال باشد، به عبارتی افزایش و کاهشی در قیمت‌ها صورت نگیرد مگر آنکه اتفاق جدیدی به وقوع بپیوندد.

امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان معامله شد که این رقم نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته کاهش قیمت داشت.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون ۲۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۲۹۰ هزار تومان فروخته شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان است. همچنین هر اونس طلای جهانی با قیمت ۱.۲۰۹ دلار و ۵۶ سنت معامله شد.

انتهای پیام/

ثبات نسبی در قیمت‌ها مشاهده می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار