مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با بازیکنان هم قسم شده ایم تا جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در تهران نگه داریم.

جام را در تهران نگه می داریم / دادگاه بین المللی به چشم خلاف کار به پرسپولیس نگاه می کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با رادیو گفت: وقتی مسئولیت مدیرعاملی به من سپرده شد خیلی از دوستان و افراد دلسوز و استخوان خرد کرده به من گفتند مسئولیت را قبول نکن. زیرا این تیم از نقل و انتقالات محروم است، قرارداد ۱۷ بازیکن و سرمربی اش تمام شده است و ۴۷ میلیارد تومان بدهی دارد. من با یک دعا کار را شروع کردم و آن هم این بود که خداوندا کار‌ها را برای من آسان کن. هیچوقت به ورزش نامردی نکردم.

گرشاسبی ادامه داد: پرسپولیس به فینال رسید، 2 فصل پیاپی قهرمان لیگ شده و در سوپر جام هم عنوان قهرمانی را به دست آورده است. در پایان فصل‌ها هم همیشه پرسپولیسی‌ها در بین بهترین‌ها حضور داشتند. ما با هم پیمان بستیم دور از حاشیه و جنجال جلو برویم. امیدوارم امروز هم خداوند کمک کند که روزمان باشد. اگر خدا بخواهد جام را در تهران نگه می‌داریم.

او افزود: تلاش ما این است که طبق خواسته برانکو برنامه‌ها را عملیاتی کنیم. زمان زیادی برای برنامه ریزی بهتر وجود نداشت. تهیه هتل در امارات دشوار بود. در ژاپن هم سختی‌های زیادی برای رزرو هتل داشتیم، اما اجازه ندادیم این سختی‌ها به تیم منتقل شود. در ژاپن خیلی بدشانس بودیم و روزمان نبود. گل دوم کاشیما آفساید بود. بازیکنان بعد از آن باخت از نظر روحی به هم ریختند. جلسه‌ای تشکیل دادیم و به بازیکنان گفتیم چگونه می‌شود جبران کرد. به بازیکنان گفتیم کاشیما با ۴۸ هزار تماشاگر در خانه ۲ گل می‌زند مگر می‌شود ما در تهران مقابل ۸۰ هزار نفر نتوانیم آن‌ها را شکست بدهیم. در همانجا هم قسم شدیم و بازیکنان با خنده سوار هواپیما شدند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره میهمانان امروز بازی بیان کرد: ۱۱۰ میهمان خارجی داریم و ۲۰۰ خبرنگار بازی را پوشش می‌دهند. اینفانتینو دوست داشت دوباره به تهران سفر کند و به یکباره اعلام کرد که برای تماشای بازی به ایران می‌آید. قرار است رئیس و دبیر کل AFC هم به تهران سفر کنند و جلسه‌ای با اینفانتینیو داشته باشند. این اتفاقات همه از برکت پرسپولیس است. بعد از ۴۳ سال دستی به سر و روی ورزشگاه آزادی کشیده شد که جا دارد از وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، حراست وزارت ورزش و جوانان، شورای تامین، شرکت توسعه وتجهیز تشکر می‌کنم. امیدوارم امروز نمره قبولی از اینفانتینو و شیخ سلمان بگیریم.

گرشاسبی درباره حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی بیان کرد: قرار است تعدادی از خانواده‌ها با هماهنگی به ورزشگاه بیایند. خانواده‌های ژاپنی‌ها هم به ورزشگاه می‌آیند.

او تصریح کرد: در دادگاه بین‌المللی به پرسپولیس به چشم یک خلافکار نگاه می‌کردند، اما با پرداخت بدهی‌های خارجی و صعود به فینال دیگر شاهد صدور احکام یک طرفه علیه این باشگاه نخواهیم بود، چون همه چیز عوض شده است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره حضور مردم در ورزشگاه آزادی خاطر نشان کرد: هر شخصی که بلیت خریداری کرده است با کارت ملی در ورزشگاه حاضر شده و چهره اش شناسایی می‌شود. این هواداران خودشان صاحب پرسپولیس هستند. از آن‌ها می‌خواهم به تیمشان با حضور بدون بلیت آسیب نزنند. اگر کسی نتواند به داخل ورزشگاه برود ما شرمنده خواهیم شد. اگر امروز استادیوم آزادی ۵۰۰ هزار نفر ظرفیت داشت مطمئنا این هواداران ورزشگاه را پر می‌کردند.

انتهای پیام/

اظهارات گرشاسبی درباره وضعیت پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار