تیم بسکتبال شهر صدرا در خانه از سد نارسینای تهران گذشت و موفق به دومین پیروزی این فصل خود شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهر صدرا اعلام کرد: تیم بسکتبال شهر صدرا در دیداری معوقه از هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان در شیراز میزبان تیم نارسینای تهران بود و حریفش را ۸۷ بر ۷۳ شکست داد.

بر این اساس، این مسابقه از گروه دوم برگزار شد و طی آن شاگردان سرور روانی پور توانستند با برتری بر نارسینا، دومین پیروزی متوالی خود را به دست بیاورند.

این گزارش حاکی است، تیم صدرا در بازی اول در خانه تیم پاز تهران را شکست داده بودند و یک بار دیگر، یک تیم تهرانی را مغلوب کردند.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، بازی در کوارتر نخست با برتری مطلق شهر صدرا آغاز شد و این تیم توانست یک چهارم ابتدایی بازی را ۳۰ بر ۱۱ به سود خود پایان دهد، اما در کوارتر دوم، نارسینا عملکرد بهتری داشت و با ۹ امتیاز اختلاف با حساب ۲۸ بر ۱۹ صدرا را شکست داد، اما برتری مجموع نیمه اول، ۴۹ بر ۳۹ همچنان به سود شهر صدرا بود.

بر این اساس، روند مثبت نارسینا در آغاز نیمه دوم و در کوارتر سوم ادامه یافت به طوری که به نظر می‌رسید نارسینا در نهایت به شهر صدرا خواهد رسید.

نارسینا توانست در کوارتر سوم ۲۳ بر ۱۸ باز هم برنده باشد و اختلاف مجموع امتیازات را به تنها ۵ امتیاز برساند، اما آن‌ها در تعیین کننده‌ترین کوارتر بازی کم آوردند.

پس از ۲ کوارتر فوق العاده، نارسینا همه چیز را در کوارتر چهارم از دست داد.

شهر صدرا در این کوارتر ۲۰ امتیاز از حریف گرفت و سهم نارسینا ۱۱ امتیاز بود.

بر اساس این گزارش، بدین ترتیب دومین پیروزی متوالی برای شهر صدرا با پیروزی ۵۷ بر ۷۳، به دست آمد تا آن‌ها در رده سوم جدول گروه دوم باقی بمانند.

این گزارش حاکی است، زهرا گرگین و زهرا حق جو از تیم شهر صدرا و غزل هژبر از تیم نارسینای تهران امتیاز آور‌ترین بازیکنان این بازی بودند که همگی ۲۱ امتیاز کسب کردند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار