سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید گفت:به مسابقات جهانی می رویم اما نه تدارکاتی در حد این رقابت ها داشتیم و نه اردوی منسجمی که بتوانیم از آن بهره لازم را ببریم.

جشمید خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان این مطلب افزود:از زمان قبول مسئولیت در تیم ملی امید 2 اردوی تدارکاتی در سنندج برگزار کردیم که همه نفرات را در اختیار نداشتیم،دو اردو هم در خانه کشتی انجام شد که در اردوی نخست به دلیل خستگی فرنگی کاران و احتمال آسیب دیدگی فقط تمرینات ریکاوری و سبک را در برنامه داشتیم؛در نتیجه تنها یک مرحله اردو را برای حضور در رقابت های مهمی چون جهانی به صورت منسجم و کامل برگزار کردیم.

وی تصریح کرد:در راه رقابت های جهانی نیاز بود که حداقل در یک تورنمت بچه ها محک بخورند و مربیان نیز با نقاط ضعف و قوت آنها بیشتر آشنا شوند که آنهم به دلیل مشکلات مالی لغو شد و تنها جایی که ما توانستیم برخی فرنگی کاران که قرار است به جهانی اعزام شوند را رصد کنیم همان مسابقات انتخابی بود.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان با اشاره به اینکه کار چندان آسانی در رقابت های جهانی نداریم اظهار داشت:در 3 روز رقابت با قوانین جدید به غیر از خودم فقط 2 مربی همراه تیم اعزام می شود که شرایط را برای ما خیلی سخت می کند اما در مجموع به هیچ عنوان از پیش بازنده نیستیم و برای کسب بهترین نتیجه راهی رومانی می شویم.

خیرآبادی خاطرنشان کرد:در چند وزن شانس مدال آوری بیشتری داریم اما این بدان معنا نیست که سایر نفرات کم تجربه تر شایستگی کسب موفقیت را نخواهند داشت،به طور کلی ما به همه امیدواریم و تلاش می کنیم نتیجه ای بهتر از سال گذشته را کسب کنیم.

گفتنی است اعضای تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان برای حضور در رقابت های زیر 23 سال جهان، ظهر امروز راهی کشور رومانی می شوند که ترکیب تیم به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: رضا خدری
60 کیلوگرم: مهدی محسن نژاد
63 کیلوگرم: میثم دلخانی
67 کیلوگرم: حسین اسدی
72 کیلوگرم: علی ارسلان
77 کیلوگرم: سید محمد چوبچیان
82 کیلوگرم: مهدی ابراهیمی
87 کیلوگرم: مهدی فلاح
97 کیلوگرم: علی اکبر حیدری
130 کیلوگرم: علی اکبر یوسفی

سرمربی: جمشید خیرآبادی
مربی: ناصر نوربخش- مهدی محمدی

مسابقات کشتی فرنگی با رقابت های اوزان 55-63-77-87 و 130 کیلوگرم در روز دوشنبه 21 آبان ماه و مسابقات وزن های 60-67-72 – 82 و 97 کیلوگرم در روز سه شنبه 22 آبان ماه آغاز می شود.

طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی، مسابقات هر وزن در 2 روز برگزار خواهد شد که رقابت های مقدماتی تا مشخص شدن فینالیست ها روز اول و رقابت ها شانس مجدد، رده بندی و فینال روز دوم انجام خواهد شد.

زمان وزن کشی ساعت 8:30 تا 9 صبح به وقت محلی و مسابقات صبح 10:30 تا 15 و رقابت های عصر در فاصله زمانی 16 تا 20:30 انجام می شود. فاصله زمانی تهران با بخارست 30 دقیقه است به طوری که ساعت 10:30 به وقت بخارست 11 به وقت تهران است.


بیشتر بخوانید:

خیرآبادی:تیم امید به جهانی اعزام نشود فاجعه است!/امیدوارم شرمنده کشتی گیران نشویم

اعزام آزاد و فرنگی کاران امید به مسابقات جهانی قطعی شد


انتهای پیام/

صحبت های خیرآبادی قبل از اعزام تیم ملی کشتی فرنگی امید به رقابت های جهانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.