رئیس پلیس راهور سوادکوه از ایجاد محدودیت یک‌طرفه در شهر پل‌سفید محور سوادکوه خبر داد.

ایجاد محدودیت یک‌طرفه در شهر پل‌سفیدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ترافیک محور سوادکوه که از عصر روز سه‌شنبه آغاز شد و با پایان تعطیلات سه روزه در صبح و عصر جمعه در حال انجام است.

گلوگاه‌های ترافیکی در منطقه تأمین اجتماعی و خروجی شیر‌گاه، پیچ آینه، سرخ‌کلا، میدان زیراب و پل درون شهری پل‌سفید وجود دارد که ترافیک این مناطق به کیلومتر‌ها قبل و بعد از آن گلو‌گاه‌ها می‌رسد.

هر‌چند ترافیک امسال نسبت به سال‌های قبل از تعریض نقاط اصلی محور سوادکوه قابل مقایسه نیست و کاهش چشمگیری داشت، ولی وجود همین گلوگاه‌ها هم نامناسب و باعث خستگی بومیان و مسافران و گردشگران می‌شود.

 ایجاد محدودیت یک‌طرفه در شهر پل‌سفید محور سوادکوه

محمد صادقی رئیس پلیس راهور سوادکوه از ترافیک محور سوادکوه به سمت تهران خبر داد و گفت: نقاطی از محور سوادکوه که باریک می‌شود و کم‌عرض است که به عنوان آغازی بر ایجاد ترافیک است.

رئیس پلیس راهور سوادکوه، افزود: ایجاد محدودیت یک‌طرفه را برای تخلیه بار ترافیکی در پل درون شهری پل‌سفید انجام می‌دهیم تا ترافیک مدیریت شود.

*لزوم اولویت موضوع محور سوادکوه

تکمیل محور سوادکوه باید همچنان در اولویت مسؤولان ملی، استانی و شهرستانی باقی بماند و وضعیت تونل ۲، تکمیل گلوگاه‌های محور، روشنایی بین‌شهری در محور سوادکوه و توجه به نصب علایم راهنمایی و رانندگی از اولویت‌های محور سوادکوه است.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.