در انیمیشنی کوتاه تمام آنچه باید برای مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی بدانید را مشاهده کنید.

تمام آنچه باید برای رهایی از پیامک ها تبلیغاتی بدانیم

 به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادئویی در رابطه با پیامک‌های تبلیغاتی با انتشار یک انیمیشن در صفحه‌ی اینستاگرام خود، ضمن بیان گزارشی مختصر از اقدامات سازمان تنظیم مقررات در زمینه پیامک‌های تبلیغاتی، از کاربران خواست تا با  نشر و به اشتراک‌گذاری انیمیشن مذکور، کمک کنند تا آگاهی مردم در برخورد با موضوعات این چنینی افزایش یابد.

فلاح جوشقانی در اینستاگرام نوشت:

دریافت پیامک های تبلیغاتی همیشه یکی از موضوعاتی بود که بیشترین حجم شکایت ها را در سامانه ۱۹۵ به خود اختصاص داده بود. در طی چند سال گذشته راهکارهای مختلفی را با همفکری همکارانم در رگولاتوری برای حل مشکل دریافت ناخواسته پیامک های تبلیغاتی انبوه ، که گاهی به دلیل تعدد حالت مزاحم پیدا میکرد، عملیاتی کردیم. با مدیریت ارسال پیامکها از سرشماره های تبلیغاتی ،ارسال پیامک از خطوط شخصی رایج شد که در حال حاضر با هدف حمایت از حقوق مشترکان، با نظارت رگولاتوری، این شماره ها نیز قطع می شود. در این انیمیشن کوتاه راهکارهای مختلف مدیریت پیامکهای تبلیغاتی به روشنی بیان شده است. با نشر و به اشتراک گذاری آن کمک کنیم آگاهی کاربران در برخورد با موضوعات اینچنینی افزایش یابد."

در ادامه انیمیشن منتشر شده در اینستاگرام فلاح جوشقانی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتباطات ، پیامک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۷
سلام ماکه نفهمیدیم برای لغو این همه پیامک همراه اول چکار کنیم هر کس متوجه شد بگه خواهش میکنم دیگه خسته شدم بخداااااااااااا