ملت ایران در برابر تحریم ها کوتاه نخواهد آمد و از مواضع انقلابی خود دست نخواهد کشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  حجت الاسلام عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع عزاداران شهادت امام رضا(ع) در آستان مقدس شهدای باقریه بیرجند گفت: ولایت پذیری مهمترین درس زندگی امام رضا (ع) است و امروز هم اگر همه پشت سر ولایت حرکت کنیم، یقین بدانید پیروز خواهیم شد.

وی با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ملت ایران افزود:در شرایط کنونی، پیروی از ولایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، می تواند کشور را از گردنه های سخت عبور دهد.

حجت الاسلام عبادی هدف آمریکا را مذاکره مجدد با ایران دانست و افزود: آمریکائیها می گویند باید دوباره مذاکره کنید تا همه چیز حل شود اما در واقع هدفشان این است که شما دست از توانمندی موشکی بردارید و موشک نداشته باشید.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه برخی در داخل دنبال رابطه با آمریکا هستند گفت: اینها تصور می کنند که اگر روابطمان خوب شد ما مانند ژاپن و کره جنوبی پیشرفت می کنیم اما تجربه مصر و عربستان را نمی بینند.

وی افزود: مصر که سالهاست روابط مستحکمی با آمریکا دارد آیا مانند کره جنوبی و ژاپن شده است یا عربستانی که حتی فناوری ساخت موشک ندارد و به شدت وابسته است؟

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا نمی خواهد در منطقه خاورمیانه کشور قدرتمند و پیشرفته ای بوجود آید و می گویند قدرت اول منطقه باید رژیم صهیونیستی باشد.

حجت الاسلام عبادی افزود: تحریمها ممکن است با سختی همراه باشد اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب، آینده از آن ملت ایران است و دولت هم باید برنامه دقیقی برای مقابله با تحریمها داشته باشد.

انتهای پیام/ک

ولایت پذیری، لازمه عبور از شرایط سخت

برچسب ها: شهادت ، عزاداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.