کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان برابر روسیه همانند یک دربی سطح اول جهانی است.

محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی 2018 امارات متحده عربی در گفت و گو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: خوشحالم که توانستیم 2 دیدار ابتدایی در مرحله گروهی این مسابقات برابر تیم های ملی فوتبال ساحلی ایالات متحده آمریکا  و تاهیتی با پیروزی پشت سر بگذاریم.

احمدزاده:دیدار ایران و روسیه یک دربی جهانی است/جوان های تیم ملی برابر آمریکا و تاهیتی خوش درخشیدند

احمدزاده افزود: ما قبل از اعزام به مسابقات قاره ای توانسته بودیم به اردو های خوبی را در شهر تهران و در کشور پرتغال با تیم های مطرح باشگاهی این تیم داشته باشیم  که همگی این دیدار ها توانست کمک بزرگی را به تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان کند.

جوان های تیم ملی برابر آمریکا و تاهیتی خوش درخشیدند

ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: جوان هایی که به تازگی به تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان  اضافه شده اند ، توانسته اند عملکرد خوبی را برابر تیم ملی فوتبال ساحلی آمریکا و تاهیتی داشته باشند. تیمی که امسال برای مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی 2018 آمده است ، بیش از 70 درصد جوانگرایی در آن لحاظ شده است.

احمدزاده:دیدار ایران و روسیه یک دربی جهانی است/جوان های تیم ملی برابر آمریکا و تاهیتی خوش درخشیدند

دیدار ایران و روسیه یک دربی جهانی است

احمدزاده ادامه داد: ما توانستیم در چند رقابت اخیر دستورات کادر فنی کشورمان را به خوبی عملی کرده و به نمایش بگذاریم. بازی بعدی نیز برابر تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه خواهد بود که به عنوان حریف دیرینه ما در طول سالیان اخیر شناخته می شود. دیدار میان ایران روسیه همیشه به عنوان یکی از زیباترین رقابت ها و دربی ای در سطح اول جهانی شناخته می شود. تیم ملی فوتبال ایران در بیشتر رقابت های فوتبال ساحلی همگره است و این موضوع به شدت رقابت میان 2 تیم اضافه می کند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان ادامه داد:تیم ملی روسیه قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی بوده و  ما نیز در تلاش خواهیم بود تا با شکست تزار های روسیه به عنوان صدرنشین گروه دوم رقابت های جام بین قاره ای 2018 امارت به دور بعدی مسابقات صعود کنیم.

احمدزاده:دیدار ایران و روسیه یک دربی جهانی است/جوان های تیم ملی برابر آمریکا و تاهیتی خوش درخشیدند

فقط من و پیمان حسینی مصدوم هستیم

احمدزاده بیان کرد: تیم ملی شرایط خوبی را برای رویارویی با تیم ملی روسیه دارد و تنها خودم و پیمان حسینی مصدوم هستیم.پیمان حسینی در طول این مدت توانسته با همکاری پزشکان تیم ملی فوتبال ساحلی روند خوب درمانی داشته باشد و اجازه این موضوع را کسب کند که در کنار تیم ملی کشورمان لحظاتی به رقابت بپردازد اما من هنوز به مرز آمادگی نزدیک نشده ام. با این حال اما تلاش خواهم کرد تا به آمادگی لازمه برای حضور در رقابت ها بدست آورم.

از گوشه زمین هم به تیم ملی فوتبال ساحلی کمک خواهم کرد

ساحلی باز کشورمان گفت: برایم حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال ساحلی در این دور از رقابت ها اهمیت چندانی ندارد و تنها به دنبال موفقیت کشورم در عرصه های جهانی هستم.تلاش خواهم کرد تا از حاشیه زمین و خارج از میدان مسابقه نیز به بازیکنان تیممان کمک کرده آن ها را در راه موفقیت یاری کنم.هدف اولمان راهیابی به فینال مسابقات است و امیدواریم به هدفمان دست یابیم.


بیشتر بخوانید:

جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی جهان/آمریکا برابر قدرت ایران زمین گیر شد

ایران ۴ - تاهیتی ۲/ صعود شاگردان اوکتاویو به مرحله نیمه نهایی حتمی شد

اکبری: قول می دهم در مسابقات بین قاره ای فوتبال ساحلی روی سکو برویم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار