در حالی که حسین کفعمی روز گذشته به عنوان عضو جدیدهیأت مدیره باشگاه سپاهان منصوب شده بود امروز از این سمت استعفا داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حسین کفعمی که چندی پیش از سوی شرکت فولاد مبارکه اصفهان  برای حضور در هیأت مدیره باشگاه سپاهان انتخاب شده بود، انصراف خودش را از حضور در این مجموعه اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در نامه انصراف حسین کفعمی که به مهندس عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نوشته‌شده عواملی همچون حفظ آرامش سپاهان و ادامه روند رو به رشد تیم‌های ورزشی مدنظر قرار گرفته تا سپاهان همچون گذشته بتواند شاهد کسب افتخار در میدان‌های ملی و بین‌المللی باشد.
 
این اطلاعیه تصریح کرده است: ضمن قدردانی از تلاش‌های همیشگی حسین کفعمی، امیدواریم این مدیر دلسوز ورزش، در بقیه حوزه‌ها بتواند یار و یاور ورزش اصفهان باشد.

 در پی استعفای محسن طاهری از هیأت مدیره فولاد مبارکه سپاهان، مدیرعامل فولاد مبارکه حسین کفعمی را به عنوان عضو هیأت مدیره سپاهان منصوب کرده بود.

این در حالی است که حضور دوباره کفعمی در هیأت مدیره سپاهان نگرانی‌هایی را برای هواداران این تیم ایجاد کرد، حتی شایعه استعفای امیر قلعه‌نویی از سرمربی‌گری سپاهان به دلیل برخی مشکلات با کفعمی بر سر زبان‌ها افتاد.

تا جایی که هواداران سپاهان در صفحه شخصی مهرعلیزاده خواستار دخالت او در این انتصاب شدند و از وی خواستند تا مانع حضور کفعمی شود.

سپاهان روز جمعه در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان میزبان سایپا خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.