رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت:محدودیت تردد وسایل نقلیه در بعضی از ساعات شبانه روز برای راحتی زائرین اعمال می‌شود.

سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت:محدودیت تردد ناوگان سنگین و باری به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در کلیه معابر بزرگراهی از فردا 6 صبح تا ٢۲ همان شب اعمال می‌شود، زیرا این فضا بیشتر باید در خدمت زائرین پیاده، خودرو‌های عمومی مسافربری و انواع وسایل نقلیه شخصی که در مسیر مشهد هستند قرار بگیرد.

وی در رابطه با موتور سیکلت‌ها افزود: وضعیت آن‌ها هم به همین شکل است و در معابر ورودی مشهد و بزرگراه‌ها محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: محدودیت کامل تردد وسایل نقلیه در مسیر جاده قدیم مشهد به نیشابور و حدفاصل مشهد تا ملک آباد را اعمال می‌کنیم به دلیل اینکه این مسیر ٣٠ کیلومتری باید بطور کامل در اختیار زائرین پیاده باشد تا از آنجا به مشهد وارد شوند که این وضعیت از ٦صبح فردا تا ٦ بعدازظهر همان روز  ادامه دارد.

امیدوار با اشاره به تسهیل در ورود خروج زائرین، افزود: در تردد و بازگشت زائرین مسیر جاده قدیم نیشابور به سمت ملک آباد از پنجشنبه 17 آبان ساعت ١٢بعد از ظهر، همچنین جمعه 18 آبان از ساعت ۸ صبح به سمت جنوب یک طرفه خواهد شد و به عنوان مسیر کمکی و جایگزین آزاد راه شهید شوشتری در خروج مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد:در مسیر شمال به سمت چناران مسیر جاده قدیم قوچان تا پیچ ساغروان به صورت یک طرفه در اختیار زائرینی که قصد خروج از مشهد را دارند قرار می‌گیرد.

انتهای پیام//ا.آ


محدودیت‌های تردد در بزرگراه‌های منتهی به مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.