مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری هرمزگان از راه اندازی اپلیکیشن دهکده هوشمندو اتاق کسب و کار در روستاهاوبخشداری‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبندرعباس، علی سالاری مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری هرمزگان گفت: اپلیکیشن دهکده هوشمند و اتاق کسب و کار در روستا‌ها و بخشداری‌های استان راه اندازی می‌شود.
وی هدف از این اپلیکیشن را معرفی بهتر ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری، پرداخت تسهیلات بازسازی منازل مسکونی و تسهیل فضای کسب وکار در روستا‌های استان دانست.
مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری هرمزگان گفت: اپلیکیشن دهکده هوشمند با همکاری معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری را ه اندازی شد.
علی سالاری افزود: بازاریابی، بازارگرمی و بازارداری تولیدات روستاییان هرمزگان ازدیگر اهداف راه اندازی این اپلیکیشن است.
وی گفت: این اپلیکیشن با هدف معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری روستا‌های استان به فعالان اقتصادی روی تلفن‌های همراه همه دهیاران استان نصب می‌شود.
مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری هرمزگان افزود: بر اساس دستور استاندار هرمزگان و با هدف حذف تشریفات گسترده اداری همه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های هرمزگان موظف شدند اتاق کسب و کار را در بخشداری‌ها ایجاد کنند.
سالاری گفت: وظیفه این اتاق، صدور مجوز پروانه تاسیس و بهره برداری برای فعالان سرمایه گذاری
است.
انتهای پیام/ر


روستا‌ها در مسیر توسعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.