بخش مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی در خوزستان رقم خورد

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: بخش مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی در خوزستان رقم خورده و انسان به این سرزمین احساس بالندگی می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز   سردار ابوالفضل شکارچی، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بخش مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی در خوزستان رقم خورده و انسان به این سرزمین احساس بالندگی می‌کند، سرزمینی که پایه‌های استحکام نظام را بنا نهاده و سرزمین شجاعت و مقاومت است.

وی افزود: خوزستانی‌ها باید به خود ببالند که از پس چنین امتحان عظیمی، نمره قبولی گرفته‌اند که این جای افتخار دارد و جایگاه ما در دنیا جایگاه مادی نیست بلکه جایگاهی تکلیفی است و هدف انقلاب اسلامی بسترسازی برای ظهور امام زمان است.

سردار شکاری عنوان کرد: این جایگاه با خون شهیدان به دست آمد و شهدای روز ۳۱ شهریور در اهواز مظلومانه به شهادت رسیدند اما در روح ملت دمیدند و یکی از خاصیت‌های شهدا این است که جامعه را بیدار می‌کنند و یکی از رموز موفقیت نظام اسلامی همین نگاه است که امام خمینی نیز فرمود ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بسیاری از مسائلی که ما اسمی تلخ بر روی آن ها قرار می‌دهیم اگر از ذره‌بین تکلیف و معنویت به آن ها نگاه کنیم، خیلی شیرین خواهد بود و همه اتفاقات رخ داده در طول انقلاب اسلامی از نگاه معنویت شیرین است، کسانی که عزیزان خود را تقدیم کردند، به ظاهر مصیبت است اما در باطن افتخار است.

شکارچی اظهار کرد: از روز اول که انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی را به زباله دان تاریخ پرتاب کرده، دشمنی‌ها به انواع مختلف وجود داشته ولی باید برگردیم و ببینیم ۴۰ سال پیش کجا بوده‌ایم و الان کجا هستیم، همچنین باید ببینیم دشمنان ما چه جایگاهی داشته‌اند و الان چگونه هستند.

وی بیان داشت:یک عده در کشور ما دنبال تصویرسازی غلط هستند، ما باید به خود ببالیم که همه دنیا بسیج شد تا خوزستان را تصرف کند و بیش از ۳۰ کشور جهان با ما جنگیدند، اما یک وجب از خاک خوزستان کم نشد، همه دنیا بسیج شده انسان‌هایی فقیر را در یمن شکست دهند، اما نمی‌توانند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: امروز دست تسلیم دشمن در هزاران کیلومتر بیرون از ایران روی سرش است که این نماد اقتدار است، ما در روزهای آغازین جنگ در تأمین و ساخت سیم خاردار و نارنجک دستی مشکل داشتیم، ولی اکنون پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم، دشمن کم آورده و روی به دوشیدن کشورهای سعودی و حوزه خلیج فارس کرده است.

شکارچی افزود: یکی از راهکارهایی که در دستور کار آن‌ها قرار گرفته است این است که دیگر نمی‌توانند مستقیما مقابل ما قرار بگیرند، زیرا به قول مقام معظم رهبری اگر یکی بزنند، ده‌تا می‌خورند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن امروز راهی جز اینکه کشورهای مسلمان را به جان هم بیندازد، ندارد و دولت‌هایی که در باطن مسلمان نیستند و مشی صهیونیستی دارند را به کار گرفته تا دشمن اصلی را پنهان کنند و کسی که واقعا دشمن نیست را برابر سلاح‌های آن‌ها قرار دهند.

وی اظهار کرد: امروز مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و سعودی به هم گره خورده و هر کدام نقشی را در این مسلمان کشی ایفا می‌کنند که این کار هیچ فایده‌ای برای هیچ کدام از کشورها ندارد به جز اینکه یک حاشیه امنی برای اسرائیل ایجاد کند و دشمنی امروز بسیار سخت و پیچیده است و با هوشیاری و بصیرت ما خنثی می‌شود. باید ببینیم واقعا می‌شود به آل سعود گفت خادم حرمین شریفین یا خائن؟

سردار شکارچی گفت: امروز آمریکا با یک تابلوی دروغین حرف از حقوق بشر می‌زند اما وقتی کودکی در افغانستان به شهادت می رسد، با او عکس یادگاری می گیرند.

انتهای پیام/م

هدف انقلاب اسلامی بسترسازی برای ظهور امام زمان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار