ملی پوش دوچرخه سواری گفت: تیم ملی دوچرخه سواری ایران با بازیکنان جدید و جوان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا، آماده می‌شود.

نصرآبادی : تیم ملی سرعت  دوچرخه سواری پوست اندازی کرده استاحمد نصرآبادی ملی پوش سرعت دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی تیم ملی دوچرخه سواری گفت :  پس از بازی های آسیایی جاکارتا 2018 تیم ملی دوچرخه سواری  بزرگسالان کشور پوست اندازی کرد و با نفرات جدید ، اردوهای  تیم ملی را آغاز کرد. حدود 10 روز است که اردو های تیم ملی در تهران آغاز شده است و تا 10 روز دیگر این اردو  ادامه خواهد داشت . بهمن ماه سال جاری  تیم ملی سرعت در  مسابقات قهرمانی آسیا اندونزی که همان پیست بازی های آسیایی جاکارتا است ، شرکت می کند. پس اتمام اردوی تهران در یکی از شهر های  گرم سیری اردو خواهیم داشت تا بدنمان با شرایط آب و هوایی اندونزی تطبیق پیدا کند.  تا زمانی که ملی پوشان  در مسابقه شرکت نکردند نمی توان وضعیت تیم را بیان کرد.

نصرآبادی افزود: نبود یک پیست چوبی سر پوشیده در ایران ، تیم ملی را از سایر کشور ها عقب انداخته است. البته یک پیست چوبی سر پوشیده در ساری ساخته شده است که هنوز به بهره برداری نرسیده است. پیست چوبی سر پوشیده با پیست سیمانی سر باز متفاوت است. برای جبران نداشتن پیست مناسب مجبوریم به اردو های خارجی اعزام شویم که با این  اوضاع مالی بسیار سخت است. اگر مشکل پیست حل شود می توان در تمام فصول تمرین کرد و هزینه ای را که برای اعزام تیم ملی اختصاص داده می شد را می توان صرف به روز کردن لوازم یدکی دوچرخه کرد.

او گفت : مسابقات قهرمانی آسیا هر ساله برگزار می شود و به صورت روتین است. هر ساله تیم ملی به این رقابت با وجود مشکلات مالی اعزام می شود. لوازم جانبی مورد نیاز دوچرخه حتی با تاخیر به دست بازیکنان  رسیده است و فدراسیون و کمیته ملی المپیک همیشه تلاش کرده است مشکلات را به حداقل برسانند و هدفشان حمایت کامل از دوچرخه سواری بوده است.

او درباره کنار رفتن خادمی و عسکری از اردو های تیم ملی گفت: این دو بازیکن به دلیل مشکلات خانوادگی در اردو ها شرکت نکردند. آن ها برای بازی های آسیایی جاکارتا حدود یک سال در اردو ها شرکت داشتند و از زندگی شخصی خود عقب افتاده اند. نیامدن این دو بازیکن باعث شد تیم نفرات جدیدی را  به خود بگیرد و برای آینده جایگزین هایی آماده شوند.

ملی پوش تیم ملی درباره لیگ برتر دوچرخه سواری بیان کرد: باشگاه های دوچرخه سواری به خاطر هزینه های بالا ،توانایی تیم داری در لیگ دوچرخه سواری را ندارد. با وجود هزینه های بالا قرارداد ها هیچ تغییری نسبت به قبل نکرده است.  ای کاش فدراسیون می توانست برای تیم های لیگ مساعدتی انجام دهد.  مبلغی  که بازیکنان از قرارداد های  خود دریافت می کنند بسیار کم است و همه پولی را که دریافت می کنند صرفا خرج دوچرخه می کنند.

نصرالهی در پایان اظهار کرد: دوچرخه سواری در ایران از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است و حضور بازیکنان جوان در تیم ملی به بازیکنان جوان انگیزه می دهد. کسب تجربه باعث می شود بازیکنان جوان نتایج خوبی در رقابت های بین المللی کسب کنند.


بیشتربخوانید: 

عصفوری: با تیرکمان به جنگ مسلسل آمده ایم

قادر میزبانی هدایت تیم ملی دوچرخه سواری استقامت را نپذیرفت

وفایی: دوچرخه سواری نیازمند تمرین در پیست چوبی است


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش دوچرخه سواری درباره وضعیت برگزاری اردو های تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار