جابه‌جایی ۴۵۰ میلیون تن بار با بارنامه در کشور

معاون حمل و نقل سازمان حمل و نقل و راهداری کشور گفت: سالانه ۴۵۰ میلیون تن بار دارای بارنامه در جاده‌های کشور جابه‌جا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  امانی معاون حمل و نقل سازمان حمل و نقل و راهداری کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه سالانه ۴۵۰ میلیون تن بار دارای بارنامه در جاده‌های کشور جابه‌جا می‌شود، گفت: سال گذشته ۱۶۷ میلیون مسافر با بلیط توسط ۵۰ هزار اتوبوس جا‌به‌جا شدند.

وی افزود:نزدیک به دو سال است که راهداری با سازمان پایانه‌ها ادغام شده به طوریکه قبلاً ۲۵۰ نفر پرسنل داشتیم که با ادغام به چهار برابر رسید.

وی افزود: در این دو سال همه می‌دانند چه مجموعه‌ای تحویل گرفته شد و چه کار‌ها انجام گرفت در حالی که بدهی ۹/۵ میلیارد تومان حقوق به پرسنل وجود داشت.

معاون حمل و نقل سازمان حمل و نقل و راهداری کشور با بیان اینکه ما یک سازمان ۲۰ هزار نفری هستیم، گفت: در اربعین امسال نزدیک به ۵۰ هزار سرویس با جابه‌جایی بیش از ۱.۵ میلیون نفر زائر انجام داده شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۵۰ میلیون تن جابه‌جایی بار با بارنامه انجام می‌گیرد که در بخش مستقر ۱۶۷ میلیون مسافر وجود دارد.

امانی اضافه کرد: سال گذشته ۱۶۷ میلیون مسافر با بلیط توسط ۵۰ هزار اتوبوس جا‌به‌جا شدند که با احتساب مسافران بین راهی این تعداد به ۲۵۰ میلیون نفر می‌رسد.

وی ابراز کرد: خوشبختانه کمترین زحمت برای بودجه را داریم به طوریکه بیش از ۹۹ درصد سرمایه‌گذاری خصوصی است.

امانی با اشاره به اینکه هر جا نظام جمهوری اسلامی ایران راهدار‌ها و زیرمجموعه آن را دعوت کرده بلافاصله لبیک گفته شده است، گفت: تمام تلاش ما در راستای حل مشکلات می‌شود.

وی بیان کرد: قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان با کمک دوستان صنف آذربایجان‌شرقی به مبلغ ۱۵۳ میلیاردی برای رانندگان و همسران‌شان بسته شده در حالی که ریالی به بارنامه افزوده نمی‌شود و البته تا پایان سال خانواده رانندگان نیز اضافه خواهد شد.

امانی خاطرنشان کرد: مدیرکل جدید از جاده‌های پایین اداره شروع کرده و حالا به این سمت رسیده و کاملاً با درد جامعه آشنا است.

در این مراسم از خدمات منوچهر سلمان‌زاده مدیرکل پیشین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی تجلیل و اروجعلی علیزاده به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

 

انتهای پیام/ش

عقد قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان با یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال اعتبار

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.