در چارچوب رقابتهای هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 21 و 25 دقیقه، دو دیدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در چارچوب رقابتهای هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 21 و 25 دقیقه، دو دیدار برگزار شد که تیم های موناکو و لیورپول مقابل رقیبان خود شکست خوردند.

تیم لیورپول صدرنشین گروه C در صربستان مهمان تین ستاره سرخ بلگراد قعرنشین این گروه بود که با دو گل شکست خورد.میلان پایکوف در دقیقه 22 گل اول میزبان را با ضربه سر به ثمر ساند و همین بازیکن در دقیقه 29 با شوتی از راه دور گل دوم خود و تیمش را به زیبایی وارد دروازه آلیسون بکر کرد.

تلاش شاگردان کلوپ در ادامه بازی نتیجه نداشت و آنها دومین شکست خود را در چهارمین بازی در این گروه متحمل شدند. با این نتیجه لیورپول تا قبل از مسابقه ناپولی و پاری سن ژرمن همچنان با شش امتیاز صدرنشین است و ستاره سرخ نیز چهار امتیازی شد ولی به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پی اس جی همچنان قعرنشین این گروه باقی ماند.

در دیگر مسابقه همزمان و در گروه A تیم موناکو در ورشگاه لویی دوم میزبان کلوب بروژ بود که با چهار گل شکست خورد. واناکن در دقایق 12 و 17، وسلی دقیقه 24 و وورمر دقیقه 85 گلهای تیم مهمان را به ثمر رساندند تا نتایج ضعیف موناکو با تیری آنری نیز ادامه داشته باشد و آنری همچنان در حسرت نخستین برد دوران مربیگری خود باقی بماند.

کاوه رضایی مهاجم ایرانی کلوب بروژ در این دیدار از دقیقه 72 به بازی آمد.

در جدول این گروه کلوب بروژ چهار امتیازی شد  و در رتبه سوم گروه قرار دارد و موناکو با یک امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد. تیم های دورتموند و موناکو تیم های اول و دوم این گروه از ساعت 23 و 30 دقیقه به مصاف هم رفته اند.

انتهای پیام/

شکست لیورپول مقابل ستاره سرخ بلگراد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار