رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در خصوص تایید مدارک باشگاه‌های ایرانی در AFC توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ۷ آبان ۱۳۹۷، روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که ۷ باشگاه پرسپولیس تهران، ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران، سایپای تهران، پیکان تهران، فولاد خوزستان و ‏سپاهان اصفهان موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای شدند و تیم‌های نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز نیز ‏مجوز ملی را کسب کردند. البته باشگاه‌های نفت مسجد سلیمان، پارس جنوبی جم، پدیده مشهد، سپید رود رشت و استقلال ‏خوزستان نیز به دلیل ثبت نکردن مدارک در سیستم ‏CLAS‏ در ‏موعد مقرر قانونی، حائز شرایط برای اخذ مجوز حرفه‌ای و یا ملی نشدند.

سهیل مهدی، ‏رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در تاریخ ۷ آبان ۱۳۹۷ در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد که حدودا تا ۴-۵ روز دیگر که زمان اعتراض به کمیته استیناف متقضی شد، رای نهایی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌کنیم. باشگاه‌ها تا ۳ روز دیگر فرصت اعتراض دارند و ۲ روز هم ممیزی کمیته استیناف زمان می‌برد تا سپس رای نهایی ارسال شود. AFC هم پس از بررسی‌های لازم، جواب نهایی را اعلام می‌کند.

پس از ۸ روز از این اتفاق گفتگو کردیم با سهیل مهدی و او در این باره بیان کرد: هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پاسخی به درخواست ما در خصوص تایید باشگاه‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ارسال نکرده و هر زمان ممکن است این اتفاق رخ دهد. اکنون که نامه‌ای ارسال نشده و به نظر می‌رسد مدارک باشگاه‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان تایید شده است، اما امکان دارد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا روز‌های دیگری نامه را ارسال کند.


بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها از زبان نبی

اطلاعیه کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ

زمان صدور نظر نهایی کمیته مجوز حرفه‌ای نسبت به مدارک باشگاه‌های ایرانی مشخص شد


انتهای پیام/

اظهارات سهیل مهدی درباره شرایط مجوز حرفه ای باشگاه ها از دید AFC

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار