مدیرکل و جمعی از معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با حضور در چند نقطه ورودی شهر مشهد از زائران پیاده رضوی استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با اشاره به اینکه صدا و سیمای خراسان رضوی برنامه‌های تولیدی مختلفی را تدوین و آماده پخش کرده است، گفت: برای مناسبت‌های پایان ماه صفر۲۲ برنامه در صدا و ۱۳ برنامه ویژه در سیما تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: امسال گروه‌های برنامه‌ساز رادیو و سیما با حضور در ایستگاه‌های استقبال از زائران به پخش زنده برنامه‌ها اقدام می‌کنند.

خسروی معاون صدای خراسان رضوی هم افزود: رویکرد دیگر مرکز خراسان رضوی انعکاس برنامه‌ها و عزاداری‌ها در دیگر شهرستان‌ها و حتی روستا‌های استان است.

وی اظهار داشت: تلاش شده امسال شور و حال مشهد الرضا در مناسبت‌های پایان ماه صفر از شبکه‌های سراسری و بین المللی نیز منعکس شود، همچنین رادیو زائر صدای خراسان رضوی با استقرار در مسیر پیاده روی زائران به پوشش کامل حرکت زائران به سمت مشهد الرضا می‌پردازد.

پیش بینی شده است بیش از ۵ میلیون زائر در مناسبت‌های پایان ماه صفر با حضور در مشهد الرضا در مراسم‌های عزاداری این ایام در جوار حرم امام مهربانی‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام//ح. ص
 

پوشش کامل اخبار مشهد در پایان ماه‌ صفر از شبکه‌های سراسری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.