اداره کل هواشناسی ایلام متوسط بارندگی 24 ساعت گذشته در ایلام را 30 میلیمتر و بیشترین میزان بارندگی ها را در چمن بولی 53/5 اعلام کرد.

 میزان بارندگی ها در مناطق مختلف استان ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ میهن پرست،کارشناس اداره کل هواشناسی ایلام گفت: متوسط بارندگی ۲۴ ساعت گذشته درایلام 30 میلیمتر بوده است و بیشترین میزان بارش های استان  در ایستگاه باران سنجی چمن بولی با 53/5 میلیمتر و کمترین میزان در دهلران با کمتر از 12 میلی متر بوده است.

 

میهن پرست گفت : در این مدت میزان بارش‌ها در ایلام 34/1 میلیمتر، آبدانان 44 میلیمتر، ایوان 36 میلیمتر، ارکواز ملکشاهی  با 49 میلیمتر، دهلران 11/5 میلیمتر، دره شهر 36/5 میلیمتر، بدره 45 میلیمتر ، سرابله 35/4 میلیمتر  ، مهران 53/3 میلیمتر، چوار با 23 میلیمتر و هلیلان با 38 میلیمتر بوده است.


وی اظهارکرد: سامانه بارشی مستقر در استان از عصر امروز تا اوایل فردا(به ویژه امشب) با گستردگی بیشتر حتی مناطق جنوب استان به حداکثر فعالیت خود به صورت رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ خواهد رسید. فردا نیز با پتانسیل بارش کمتر در سطح استان مستقر خواهد بود.

وی گفت: از نظر دمای نیز از فردا که این سیستم بارشی از سطح استان خارج می شود دمای هوای صبحگاهی افت و هوا نسبتا سردتر خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/ع

میزان بارش ها در مناطق مختلف استان ایلام

برچسب ها: آب و هوا ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.