عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه تحریم‌ها همواره برای کشورمان یک فرصت بوده است، گفت: هر موقع محکم ایستادیم و حرفمان را زدیم، آمریکایی‌ها عقب نشینی کرده اند.


هر موقع محکم پای حرفمان ایستادیم آمریکایی‌ها عقب نشینی کرده‌اند/تحریم‌ها همواره برای کشورمان یک فرصت بوده استمحسن کوهکن، عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی پس از حضور گسترده مردم در یوم الله 13 آبان گفت: ما باید چند نکته را در مورد ۱۳ آبان در نظر داشته باشیم، نکته اول اینکه انتخاب ۱۳ آبان از سوی آمریکایی‌ها بی حساب  نبود واقدامی معنادار بود.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد یک جو روانی در مسائل اقتصادی هستند،  تصریح کرد: آمریکایی‌ها همانطوری که قبلا این کار را کرده اند، همان سیاست شکست خورده را تکرار کرده اما  قطعا مردم بار این‌ها را تجربه کرده اند و اگر به این نکته توجه کنند تیر آن‌ها به سنگ خواهد خورد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه مستثنی شدن  ۸ کشور را در خرید نفت از ایران به معنای عقب نشینی آمریکا  از سیاست‌هایش دانست و خاطرنشان کرد: این کار به این معناست که آمریکایی‌ها دست خود را بالا برده و از حرف‌های خود عقب نشینی کردند در حالی که همین آمریکا در ابتدای کار گفتند ما اجازه نمی‌دهیم نفت ایران صادر بشود.

وی با بیان اینکه مسئولان و به خصوص رئیس‌جمهور اظهارات مقامات آمریکایی را به خوبی محکوم کرده‌اند، تصریح کرد: مردم ما در یوم الله 13 آبان ایستادگی در مقابل سیاست‌های آمریکا را اثبات کردند.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: هر زمانی محکم ایستادیم و حرفمان را زدیم، غربی‌ها و آمریکایی‌ها عقب نشینی کرده‌اند و هرکجا به وعده‌ها و لبخند‌های آنان دلخوش کردیم عهدشکنی کردند ما ضرر کرده ایم.

وی ادامه داد: حضور یکپارچه مردم در یوم الله ۱۳ آبان حاوی این پیام مهم برای آمریکایی‌ها  بود که ما در مقابل زیاده خواهی‌های شما خواهیم ایستاد و مقابله به مثل خواهیم کرد، شما شک نکنید که آقای ترامپ چاره ای جز عقب نشینی ندارید.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس با اشاره به اینکه اظهارات مقامات آمریکایی‌ منجر به حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان خاطرنشان کرد: آن‌ها خیلی تبلیغ کردند که تحریم‌ها از ۱۳ آبان شروع می‌شود، اما مردم می‌دانند که اتفاقی نمی‌افتد و تحریم‌ها از قبل بوده است و آن‌ها می‌دانند که با این اظهارات،  تنفر مردم از آنان بیشتر شده است و این کمکی بود که آقای ترامپ به ایران کرد که باعث پرشورتر شدن راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته شد.

وی در پایان با بیان اینکه تحریم‌ها همواره برای کشورمان یک فرصت بوده است، خاطرنشان کرد: این مساله همواره موجب آن شده است که ما بتوانیم به نیرو‌های داخلی تکیه بیشتری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار