بانک سینا در راستای اشتغال پایدار برای شهرستان لنده ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته که به اشتغال های متناسب با ظرفیت هاو استعدادهای منطقه واگذار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ رییس بنیاد علوی در دیداربا مردم روستای قیام از توابع بخش مرکزی لنده گفت :طرح هایی که در راستای آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده به ویژه در روستاهای این شهرستان مورد بررسی قرار گرفته  طرح آبادانی و پیشرفت بر پایه تفکر ، اندیشه و مشارکت خود مردم است و با ایجاد صندوق های خرد روستایی و شرکت های تعاونی فراگیر، زمینه توسعه و آبادانی منطقه فراهم می شود .

برزگری به ایجاد صندوق های خرد روستایی اشاره کردو افزود : بنیاد علوی در این طرح بر اشتغال و بهبود وضع معیشت مردم با تشکیل صندوق و تعاونی ها در ۱۷ روستای شهرستان لنده تاکید دارد و ارائه تسهیلات مشاغل خانگی به روستاییان آغاز شده است.

وی بیان کرد : بانک سینا در راستای اشتغال پایدار برای شهرستان لنده ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته که به طرح متناسب با ظرفیت ها و استعدادهای منطقه واگذار می شود.

مسوول بنیاد علوی اظهار امیدواری کرد و گفت :امیدواریم با این بستری که فراهم شده مردم مشارکت جدی داشته باشند، مسئله اشتغال را دنبال کنند چون اگر اشتغال جوانان و مردم حل شود شاهد آبادانی و پیشرفت منطقه خواهیم بود .

 انتهای پیام/غ

ایجاد صندوق های خرد روستایی در لنده

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.