دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: مقدمات پخت پنج هزار پرس غذا و توزیع آن بین زائران حرم رضوی عبوری از سمنان فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن ادب دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: این غذای گرم در شب و روز شهادت حضرت امام رضا(ع) در سمنان پخت و بین زائرانی که از جاده های این استان عبور می کنند، توزیع می شود.

وی افزود: غذای طبخ شده در ایستگاه راه آهن سمنان و بین زائران عبوری از طریق خطوط ریلی و نیز مسافران اتوبوس های عبوری به سمت مشهد مقدس از سمنان توزیع می شود.

ادب گفت: در سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع) نیز در میدان امام رضا(ع) سمنان برنامه های سوگواری شامل مداحی، سخنرانی، اقامه نماز جماعت به همراه اهتزاز پرچم رضوی بر فراز این میدان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ستاد مردمی بزرگداشت سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع) با مشارکت جمعی از خیرین و دوستداران خاندان اهل بیت در سمنان تشکیل و فعال شده است.
سمنان در مسیر مشهد مقدس قرار دارد و این استان سالانه شاهد تردد بیش از ۲۰ میلیون نفر زائر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

انتهای پیام / گ

جزئیات طبخ غذای نذری رضوی در سمنان 

برچسب ها: راه آهن ، اتوبوسرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.