مدیر کل روابط عمومی استانداری اصفهان گفت ‌: هنوز پیامی از سازمان اداری - استخدامی کشور مبنی بر کناره گیری استاندار اصفهان دریافت نکرده ایم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا قائدی ها مدیر کل روابط عمومی استانداری اصفهان در ارتباط با کناره گیری قطعی مهرعلیزاده اظهارکرد: ‌ وزارت کشور و سازمان اداری - استخدامی کشور با بررسی پرونده کارکنان تعیین می کنند چه کسی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شود یا خیر و هنوز در این باره پیامی اعلام نشده است.

وی اضافه کرد:‌ استاندار اصفهان معتقد است آنچه که قانون تعیین کرده باید اجرایی شود و نباید قانون شکنی صورت بگیرد و اگر پیامی از وزارت کشور برای کناره گیری استاندار ارسال شود طبق روال مراسم تکریم و معارفه ای را از طرف استانداری برگزار خواهیم کرد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری اصفهان با اشاره به لغو برنامه تکریم استاندار اصفهان اظهار داشت : عده ای از جوانان ورزشکار که شاهد عملکرد یکساله استاندار بودند بر حسب علاقه ای که  به وی داشتند به صورت خودجوش تصمیم به برگزاری مراسم نکوداشت برای استاندار گرفتند که با مخالفت مهرعلیزاده این مراسم لغو شد.

قائدی ها ادامه داد: پیشنهاد برگزاری این مراسم  را عده ای جوان ورزشکار مطرح کردند اما در ادامه دیگر جوانان برای برگزاری این مراسم همراه شدند و سالن را برای روز جمعه هماهنگ کردند و از مجری ، قاری و یک نقاش دعوت کردند تا چهره استاندار را همزمان با سخنرانی وی نقاشی کند.

وی با اشاره به اینکه جوانان بدون حمایت سازمان یا نهادی اقدام به برگزاری این برنامه کرده بودند ، تصریح کرد : زمانی که خبر برگزاری این مراسم به گوش استاندار رسید وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دست اندرکاران این نکوداشت ، با برگزاری این برنامه مخالفت کرد.

انتهای پیام/م

استاندار اصفهان معتقد است قانون منع به کارگیری بازنشستگان باید اجرایی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.