دادستان گناوه گفت: با بالا رفتن قیمت زمین در گناوه، زمین خواری رشد چشمگیری داشته است.

زمین خواری در گناوه رشد چشمگیری داشته استحجت‌الاسلام پیروز اردکانی در نشست کمیسیون صیانت از اراضی ملی در گناوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: ما در حفظ اراضی ملی و حقوق بیت المال تا کوتاه کردن دست افراد فاسد, سودجو و متغلب راه خود را ادامه خواهیم داد چرا که حفظ و صیانت از اراضی ملی، حقوق بیت المال و منابع طبیعی متعلق به نسل گذشته و امروز نیست بلکه نسل‌های آینده را نیز در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد:اگر ما به عنوان متولیان امر در انجام وظایف خود سهل انگاری کنیم حقوق افراد در آینده تضعیف خواهد شد  و ما در این کوتاهی شریک هستیم.

دادستان گناوه بیان داشت: افراد سودجو در ایام تعطیلی و شبانه اقدام به ساخت و ساز‌های غیر قانونی می‌کنند به همین علت اکیپ‌های گشت باید دائم فعال باشد.

حجت‌الاسلام اردکانی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های متولی، ادرات مسئول در این خصوص ورود کنند و از موازی کاری بپرهیزند و با هدف مبارزه با پدیده شوم زمین خواری عمل کنند.

وی با بیان کمبود بانک اطلاعاتی و شناسنامه‌ای اراضی ملی و منابع طبیعی در شهرستان گناوه گفت:بانک اطلاعاتی باید به کمیسیون ارائه و اراضی ملی مشخص و شناسنامه دار شوند و دردسترس اعضا کمیسیون قرار گیرد تا این موضوع دائما توسط اعضا کمیسیون رصد شود.

انتهای پیام/م

هر گونه جرائم مرتبط با اراضی به قید فوریت گزارش شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.