محمد تقوی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به علت نتایج خوب این تیم در سمت سرمربیگری ماندگار شد.

تقوی در سمت سرمربیگری تراکتورسازی ماندگار شد / اشکان دژاگه به بازی با ذوب آهن نمی‌رسد به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتورسازی با هدایت محمد تقوی در رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی گرفته است بنابراین به نظر می رسد که پروژه جذب مربی خارجی برای سرخپوشان تبریزی  منتفی شده و محمد تقوی در سمت سرمربیگری ابقا شده است. 

 تراکتورسازی ها معتقدند که تیمشان با حضور تقوی نتایج خوبی گرفته است و سرمربی تیم برنده را نباید از دست بدهند. 

آخرین وضعیت مصدومان تراکتورسازی برای بازی با ذوب آهن

تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باید به مصاف تیم ذوب آهن  برود که اشکان دژاگه به علت مصدومیت نمی تواند سرخپوشان تبریزی را در این بازی همراهی کند و علیرضا نقی زاده هم به علت عمل سنگ کلیه وضعیتش برای این بازی مشخص نیست و اگر پزشکان اجازه بدهند این بازیکن می تواند تیم خود را در بازی با ذوب آهن همراهی کند.

اشکان دژاگه از ناحیه کشاله ران پا دچار مصدومیت شده است و زیر نظر پزشکان تیم ملی کارهای درمانی اش را انجام می دهد بنابراین این بازیکن در دیدار با ذوب آهن نمی تواند بازی کند.

مبلغ بدهی های تراکتورسازی کمتر از 50 میلیارد تومان است 

باشگاه تراکتورسازی جزء باشگاه هایی است که مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دریافت نکرده است و گفته می شود بدهی های زیاد یکی از دلایل صادر نشدن مجوز حرفه ای این تیم است. 

تمرینات تراکتورسازی  به علت تمرکز بازیکنان بدون تماشاگر برگزار می شود 

تمرینات تراکتورسازی از زمان حضور تقوی پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار می شود و همین موضوع باعث اعتراض هواداران شده است. 

باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد تمرینات تیم بدون تماشاگران برگزار می شود تا بازیکنان تمرکز لازم را برای رویارویی با حریفان داشته باشند. در حال حاضر مسئولان این باشگاه قصد دارند هماهنگی های لازم را انجام بدهند  تا هواداران در روزهای تعیین شده در محل تمرین بتوانند حاضر شوند و نظارگر تمرینات تیم خود باشند.


بیشتر بخوانید: 

واکنش باشگاه تراکتورسازی به خبر جذب رامین رضاییان

صادر نشدن مجوز حرفه‌ای برای سال ۲۰۱۹، خطری را متوجه تراکتورسازی نمی‌کند

مهدی: احتمال جریمه باشگاه‌ها از سوی AFC وجود دارد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار