جانشین فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سرقت اماکن خصوصی با ۲۶ فقره سرقت در شهرستان تنکابن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران فردی را که دارای سابقه خرید و فروش مواد مخدر در آن شهرستان بوده به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مفخمی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به خرید اموال مسروقه از افراد معتاد در قبال تهیه مواد مخدر برای آنان اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: در ادامه این عملیات همدستان متهم که با تشکیل یک باند ۴ نفره اقدام به سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان می‌کردند، دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه رعایت مسائل امنیتی، هشدار‌های انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می‌روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و افرادی که بی جهت در محدوده زندگی آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

سارقان اماکن خصوصی در تنکابن دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.