مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: برای تیمی که قصد قهرمانی جام حذفی را دارد بازی کردن در زمین حریف با خانه خودش تفاوتی ندارد.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره میزبانی صنعت نفت آبادان مقابل سایپا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بیان کرد: برای تیمی که قصد قهرمانی در جام حذفی را دارد  بازی کردن در زمین حریف با خانه خودش تفاوتی ندارد. تیم ما هم پس از برتری مقابل استقلال می خواهد با همت بازیکنان و یاری خدا برای قهرمانی جام حذفی گام بردارد.

او درباره آخرین وضعیت تیم سایپا در آستانه دیدار با سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: سپاهان یکی از بهترین تیم های لیگ است که بازیکنان باکیفیت و سرمربی بزرگی در اختیار دارد اما برای حفظ سایپا در رتبه های بالایی لیگ برتر باید از این بازی با 3 امتیاز بیرون بیاییم.

درویش افزود: امیر قلعه نویی یکی از بهترین مربیان ایران و از دوستان قدیمی ام است که همیشه تیم هایش را در کورس قهرمانی نگه می دارد اما باید قبول کنیم سپاهان پرمهره ترین تیم لیگ است. با این وجود علی دایی هم به نتیجه گیری فوق العاده با تیم های جوان و پرانگیزه عادت دارد. سایپا از لحاظ هزینه با هیچ یک از مدعیان قهرمانی لیگ برتر قابل قیاس نیست اما نتایجمان نشان می دهد علی دایی و بازیکنانش توانایی و غیرت زیادی دارند.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره تاثیر اشتباهات داوری در بازی های اخیر سپاهان و سایپا روی بازی آتی این  2 تیم اظهار داشت: درباره اشتباهات داوری کاری از دست باشگاه ها برنمی آید و تنها باید امیدوار باشیم این خطاها کمتر شود تا هر تیمی به حق واقعی اش برسد. بارها مسائل داوری را پیگیری کرده ایم اما به نتیجه نرسیده ایم. هیچ مشکلی از تیم ها حل نشده است اما نباید شرایط به گونه ای پیش برود که در هر هفته نتایج برخی بازی ها با سوت داور تغییر کند.

او درباره برنامه های علی دایی برای تقویت تیم سایپا در فصل نقل و انتقالات زمستانی گفت: هر زمان دایی فهرست نفرات مدنظرش را در اختیار ما قرار دهد در حد توان مالی باشگاه برای تقویت تیم اقدام می کنیم تا هم در رقابت های لیگ برتر رتبه خوبی به دست آوریم و هم در لیگ قهرمانان آسیا نماینده شایسته ای برای ایران باشیم.

درویش درباره اینکه آیا برای برگزاری قرعه کشی فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا که قرار است 30 آبان در کوالالامپور برگزار شود به مالزی می رود یا خیر، توضیح داد: اگر حضور مدیران باشگاه ها در این قرعه کشی الزامی باشد به مالزی می روم در غیر این صورت سایر نمایندگان باشگاه سایپا در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان شرکت می کنند.

او درباره اینکه تیم سایپا تا پایان ماه  اکتبر سال 2018 بین تمام تیم های ایرانی بیشترین امتیاز را در طول یک سال کسب کرده است، گفت: این امر نشان دهنده شایستگی بازیکنان جوان سایپا و توانمندی کادر فنی ما است که با وجود در اختیار نداشتن ستاره های سرشناس توانستند بین تمام تیم های ایرانی بیشترین امتیاز را کسب کنند.


بیشتر بخوانید:

دیدار سایپا و ماشین سازی به تعویق می‌افتد؟

درویش: با اعلام دایی بازیکن جذب می کنیم/ با یک یار کمتر استقلال را شکست دادیم

دایی:در همان نیمه اول می‌توانستیم کار تیم استقلال را تمام کنیم


انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره شرایط تیم فوتبال سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار