فرماندار قصرشیرین از کشف و ضبط یک محموله قاچاق گوجه فرنگی در مرز سومار از توابع این شهرستان با هوشیاری ماموران گمرک خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : کالای کشف شده شامل ۱۵ تن گوجه فرنگی است که سودجویان قصد داشتند به شکل غیرمجاز آن را از طریق بازارچه مرزی سومار از کشور خارج کنند.

وی گفت : قاچاقچیان ردیف زیرین این کامیون‌ها را گوجه فرنگی و اطراف و روی آن را کاهو جاسازی کرده بودند که با رصد و هوشیاری نیرو‌های گمرک، موفق به خروج این محموله کالای ممنوع از کشور نشدند.

فرماندار قصرشیرین بیان کرد: ماموران گمرک سومار پس از کشف این کالای قاچاق، نسبت به توقیف کامیون و تشکیل پرونده برای متخلفان اقدام کردند و پرونده این افراد برای سیر مراحل قضایی و صدور حکم نهایی به دستگاه قضا ارسال شد.

به گفته تاتار، قرار است گوجه فرنگی‌های کشف شده با قیمت تعادلی با نظارت اداره صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و فرمانداری بین مردم توزیع شود.

وی اضافه کرد که با دستور وزیر صنعت معدن و تجارت، صادرات سیب زمینی، خوراک دام و طیور و گوجه و رب گوجه فرنگی ممنوع اعلام شده است.

 

 

انتهای پیام/د

توزیع گوجه فرنگی‌های قاچاق کشف شده بین مردم

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، گوجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.