مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائرین سفر خراسان رضوی گفت: یک میلیون و ۷۲۳ هزار و ۵۷۷ نفر زائر تاکنون وارد مشهد شده اند.

بیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار زائر به مشهد وارد شدند به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  فروزان مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائرین سفر خراسان رضوی گفت:از اربعین حسینی تاکنون یک میلیون و ۷۳۸ هزار و ۵۷۷ زائر و مسافر برای شرکت در مراسم دهه پایانی ماه صفر به مشهد الرضا (ع) وارد شده اند.

وی افزود:۱۲۹ هزار و ۸۸۸ نفر با استفاده از ناوگان ریلی و ۸۰ هزار و ۷۳۰ نفر نیز تا کنون از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد وارد مشهد شده اند و یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۷۴۷ نفر با وسایط نقلیه شخصی و۲۴۴ هزار و ۲۱۲ نفر با ناوگان عمومی جاده ای تا کنون به مشهد سفر کرده اند.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: ۶۸ هزار زائر پیاده در قالب کاروان های متعدد در طول جاده های منتهی به مشهد در حرکت هستند که این جمعیت در قالب ۴۷۰ کاروان طی دیروز در طول ۵ مسیر منتهی به مشهد حرکت کرده اند و شب گذشته را بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در ایستگاه های بین راهی مستقر شدند.

وی بیان کرد:از این جمعیت حدود ۳۸ هزار نفر در قالب ۲۱۷ کاروان در محور شمال یعنی محور قوچان- چناران – مشهد در حال عزیمت به مشهد هستند.

فروزان گفت:جمعیت در طول محورها به شدت در حال افزایش است و تا کنون نیز ۱۰ هزار نفر از این زائران پیاده وارد مشهد شده اند.

انتهای پیام//آ.ح
 

افزایش دو درصدی ورودی زائران به مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.