مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: امیدوارم با پیروزی در دیدار مقابل استقلال تهران به صدرنشینی در لیگ برتر ادامه دهیم.

فنایی: فعلا زود است که بخواهیم درباره ی قهرمانی صحبت کنیمداوود فنایی مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پدیده مشهد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طبق گفته‌ی مسئولان بازی تیم پدیده مشهد مقابل استقلال تهران در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار خواهد شد و ما از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (دوشنبه) تمریناتمان را برای رویارویی با این تیم پیگیری خواهیم کرد.

او در ادامه گفت: تیم استقلال تهران یکی از تیم‌های با کیفیت لیگ برتر است و در ترکیبش بازیکنان خوبی دارد و در دیدار مقابل این تیم بازی آسانی نخواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم با پیروزی در این دیدار همچنان در صدرجدول بمانیم. اکبر صادقی مصدومیت جزئی داشت، اما برای این دیدار خواهد رسید و خداروشکر مصدومی در این دیدار نداریم.

وی درباره‌ی مشکلات مالی تیم پدیده مشهد بیان کرد: خداروشکر با تلاش مدیریت باشگاه و مسئولان شهر مشهد مشکلات این تیم تا حدی برطرف شده است و امیدوارم از تیممان حمایت‌های بیشتری شود تا بتوانیم به روند رو به رشدمان در این فصل ادامه دهیم.

او درباره‌ی تعیین مالکیت جدید برای تیم پدیده مشهد گفت: در مورد مسائل مالکیت باشگاه فعلا صحبتی نمی‌کنم.

فنایی ادامه داد: در مورد قهرمانی فعلا زود است که بخواهیم صحبتی بکنیم، اما تمام بازیکنان و کادرفنی تیم پدیده تلاششان را می‌کنند تا این تیم عنوان قهرمانی را در پایان فصل کسب کند. قهرمانی در نیم فصل زیاد مهم نیست، چون در نیم فصل به تیم قهرمان جام قهرمانی را نمی‌دهند، اما همان طور گفتم تلاش می‌کنیم تا در پایان لیگ به عنوان تیم نخست را به دست آوریم و قهرمان لیگ برتر فوتبال شویم.

مربی دروازه بان‌های تیم پدیده در پایان اظهار کرد: امیدوارم تمامی مشکلات تیم پدیده حل شود و این تیم بتواند با قدرت رو به جلو حرکت کند تا دل هواداران را با کسب نتایج خوب خوش حال کند.


بیشتر بخوانید: گل محمدی استعفایش را پس گرفت

محل یا زمان برگزاری دیدار استقلال - پدیده تغییر می‌کند

دلیل محرومیت بازیکن سابق تیم فوتبال پدیده چیست؟


انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم فوتبال پدیده مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار