معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: مهلت تکمیل ظرفیت با اعمال سوابق تحصیلی کنکور ۹۷ در دانشگاه پیام‌نور ۱۵ آبان پایان می‌یابد.

فردا؛آخرین مهلت تکمیل ظرفیت پیام نور در کنکور ۹۷مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افزود: با توجه به درخواست دانشگاه پیام‌نور مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری 97 و با توجه به موافقت دفتر گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برای رشته های این دانشگاه تکمیل ظرفیت انجام می گیرد.

وی ادامه داد: داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور ( اعم از داوطلبانی که در کنکور 97 ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند) به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی و مراکز و واحدهای آموزشی پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به لینک جستجوی عنوان مرکز/ واحد آموزشی و کدرشته مندرج در سایت سازمان سنجش و پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور مراجعه کنند.

محسنی افزود: داوطلبان می توانند با مشخص کردن رشته و مرکز/ واحد آموزشی مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک اعلام شده و با توجه به موارد مربوط تا فردا 15 آبان 97 به مرکز/ واحد آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: تمامی متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور سال جاری دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) یا پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) بوده باشند.

وی بیان کرد: هر داوطلب منحصراً می‌تواند در یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل متقاضی شود. در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از موسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف خواهد شد و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نمی شود.

گفتنی است آن دسته از متقاضیانی که حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه 1397 موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی گردند، می‌توانند در رشته و یا رشته‌های تحصیلی مربوط متقاضی شوند.

انتهای پیام/

ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار