مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از آمادگی ۳۰ بقعه متبرکه برای پذیرایی از عاشقان اهل بیت (ع) در ۲۸ ماه صفر خبرداد.

 ۳۰ بقعه متبرکه استان مرکزی آماده پذیرایی از عاشقان اهل بیت (ع) در ۲۸ صفربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام دلاوری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اعلام آمادگی اوقاف برای مراسم رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت:: در ۲۸ ماه صفر‌ای ۳۰ بقعه متبرکه استان مرکزی با برگزاری مراسم سوگواری آماده پذیرایی از عاشقان و دوستانداران رسول اکرم و اهل بیت (ع) هستند.

حجت الاسلام دلاوری همچنین با بیان اینکه برای هفته وقف در استان مرکزی ۶۵ ویژه برنامه پیش بینی شده افزود: این برنامه‌ها از ۱۵ ماه تا ۲۵ آبان ماه اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: برگزاری دعای ندبه در اول ماه ربیع الاول، غبار روبی ۱۲ بقعه شاخص استان مرکزی، برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن کریم، گلباران قبور شهدای گمنام و تشریح عملکرد یک سال ادارات اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بخشی از برنامه‌های دهه وقف در این استان است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، استاندار مرکزی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و برگزاری همایش روحانیان و یاوران وقف از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این دهه است

انتهای پیام/ ج.

آمادگی ۳۰ بقعه متبرکه برای پذیرایی از عاشقان اهل بیت (ع) در ۲۸ ماه صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.