سریال بازی The Witcher با هنرنمایی بازیگر سوپرمن ساخته می‌شود +فیلم و تصاویر

شبکه نتفلیکس سریال بازی ویدئویی محبوب The Witcher را می‌سازد. این شبکه اولین تصاویر از هنرنمایی هنری کویل در نقش جرالت را منتشر کرد.

سریال بازی ویدئویی The Witcher توسط نتفلیکس ساخته می‌شود +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی The Witcher عنوان محبوبی است که همه طرفداران بازی‌های رایانه‌ای منتظر این هستند که ادامه‌ای از آن ساخته شود. نتفلیکس خبر خوبی برای طرفداران سری بازی‌های The Witcher مطرح کرده و آن ساخته شدن سریال این بازی توسط این شبکه است. نتفلیکس برای نقش اول این سریال بازیگر سری فیلم‌های محبوب سوپرمن، هنری کویل را در نظر گرفته و به تازگی تصاویری از هنرنمایی او در نقش جرالتِ ریویا در سریال The Witcher منتشر کرده است. لاورن اشمیت هیسریچ، کارگردان پروژه جدید نتفلیکس برای ساخت این سریال از سری رمان‌های فانتزی آندرزج ساپکوفسکی استفاده کرده است.

از زمانی که رمان‌های The Witcher منتشر شده‌اند، کارهای زیادی از جمله رمان‌های گرافیکی، بازی‌های تخته‌ای (Board Game) و بازی‌های ویدئویی ساخت استودیوی CD Projekt Red از روی آن‌ها ساخته شده‌اند. در دنیای The Witcher، شکارچیان هیولاها با نام witcherها با کمک گرفتن از قدرت‌های خاص و تغییر حالت بدنی خود با موجودات ماوراء طبیعی مبارزه می‌کنند. هنری کویل به عنوان جرالت در کنار فریا الن در نقش سیری، آنیا شالوترا در نقش ینفر و آنا شافر در نقش تریس ستاره سریال The Witcher خواهند بود.

نتفلیکس ویدئویی از بازی هنری کویل هم در توئیتر رسمی خود منتشر کرده است که در آن، کویل صحبتی نمی‌کند چرا که نمی‌خواهد انتظارات افرادی که بازی The Witcher را انجام داده‌اند، باطل کند.

گفتنی است، متخصصان گریم این سریال برای ایجاد شباهات بین هنری کویل و جرالت بازی ویدئویی از یک کلاه‌گیس استفاده کرده‌اند که توسط بسیاری از شبکه‌های اجتماعی فعال در فضای مجازی مورد شوخی قرار گرفته است و سؤال‌های زیادی هم در این باره وجود دارد. این سریال مورد انتظار قرار است در سال 2019 از شبکه اینترنتی نتفلیکس به صورت آنلاین استریم شود. در زبان انگلیسی کلمه «wig» به عنوان معادل کلاه‌گیس وجود دارد بر همین اساس، شخصیت سریال جدید شبکه نتفلیکس در فضای مجازی به شوخی «wig-tcher» نامیده می‌شود.

در ادامه می‌توانید تصویر و ویدئویی که نتفلیکس از هنرنمایی هنری کویل در نقش جرالت در سریال The Witcher منتشر کرده، مشاهده کنید.

سریال بازی The Witcher با هنرنمایی بازیگر سوپرمن ساخته می‌شود +تصاویر و فیلم


بیشتر بخوانید: بازی Diablo Immortal برای موبایل معرفی شد +تصاویر


انتهای پیام/

سریال بازی ویدئویی The Witcher توسط نتفلیکس ساخته می‌شود +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار