معاون هماهنگ کننده ارتش: تمرینات رزمایش ولایت ۹۷ بر اساس تهدیدات روز به روز رسانی شده/ امکانات رزمایش بومی استمعاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: موشک ها ، سامانه ها ، مهمات و آموزش های تئوریکی که در رزمایش ولایت۹۷ تمرین می شود بر اساس تهدیدات روز به روز رسانی شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه عمومی سمنان گفت : مرحله آغازین رزمایش ولایت ۹۷ با استقرار برق آسا و گسترش سریع تجهیزات اجرا شد.

وی افزود: قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم با عملیات و اقتدار نیروهای پدافند هوایی ارتش، هوافضای سپاه پاسداران و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جدیدترین دستاوردهای بومی را در این رزمایش آزمایش می کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این رزمایش با سایر تمرین های سال های گذشته متفاوت است و موشک ها ، سامانه ها ، مهمات و آموزش های تئوریکی که در این رزمایش تمرین می شود بر اساس تهدیدات روز به روز رسانی شده است .

وی با بیان اینکه سخن امام راحل درباره خودکفایی در تولید وسایل مورد نیاز در چرخه دفاع امروز به ثمر رسیده است، تصریح کرد: سامانه ها ، موشک ها و امکانات این رزمایش بومی است و خط تولید آن وجود دارد .

به گفته امیر سیاری ، این رزمایش که هدف آن ارتقای سطح آمادگی پدافند هوایی کشور است ، شامل مراحل استقرار و گسترش سامانه ها در کمترین زمان ممکن در اقصی نقاط کشور و مراحل درگیری و رزم پدافند هوایی در بخش های هوا پایه و زمین پایه ، کشف ، شناسایی ، رهگیری و انهدام و نیز استفاده از ظرفیت جنگ الکترونیک است .

امیر سیاری افزود: این مهم به همت جوانان این کشور ، علم و دانش شرکت های دانش بنیان ، صنایع وزارت دفاع و بویژه کارکنان قرارگاه پدافند قرارگاه خاتم الانبیاء ارتش ، نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران و نیروی هوایی ارتش همه سامانه های این رزمایش کاملا بومی است.

امیر سیاری افزود: رزمایش در وسعت ۵۰۰ هزار کیلومتر مربع از مناطق شرق ، شمال، مرکز و غرب کشور به مدت ۲ روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

هدف این رزمایش ارتقای سطح آمادگی پدافند هوایی کشور است

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.