کارشناس حوزه و دانشگاه گفت : امام حسین (ع) با قیام و خون خود مسیر استکبار ستیزی و مقابله با دشمنان اسلام را برای ما تبیین کرد وامروز وظیفه ماست تا با روشنگری آن را به نسل های بعدی منتقل کنیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمود موسوی کارشناس حوزه و دانشگاه در تجمع بزرگ دانش آموزان نایینی ، روز سیزده آبان  را نمادی از استمرار روحیه ضد استعماری ملت ایران از ابتدای نهضت اسلامی تاکنون برشمرد و اظهار کرد : امروز روز شما دانش آموزان است روزی که امام راحل و عزیزمان با نهضت حسینی به رغم اینکه در سال43 همین روز  تبعید شدند مواضع خودشان را در نپذیرفتن ظلم و ظالم بر همه بیان کردند و نتیجه آن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش آموزان و دانشجویان بود . 

وی افزود  : امام حسین (ع) با قیام و خون خود مسیر استکبار ستیزی و مقابله با دشمنان اسلام را برای ما تبیین نمود وامروز وظیفه ماست تا با روشنگری آن را به نسل های بعدی منتقل کنیم. 

این کارشناس حوزه و دانشگاه بیان کرد : امروز استکتبار ستیزی به معنی جنگیدن ، ترک دیپلماسی و انزوا نیست بلکه به معنای ایستادگی در مقابل ظالم و نپذیرفتن ظلم است. 

موسوی گفت :  کسانی که روضه های سید الشهدا را تعطیل نمودند و چادر از سر زن ها و نوامیس شیعیان می کشیدند و بی  بند و باری را روشنفکری در جامعه جلوه می دادند محبت اولیاءشیطان را در سینه داشتند و امروز کسانی که از این ها حمایت می کنند از اولیا شیطان هستند .

وی در پایان اذعان نمود :  امروز کسانی در داخل کشور به دشمن محبت می کنند و اسرار را در اختیار دشمن قرار می دهند بدانند به خدا و خلق خدا اهانت و خیانت  کرده اند. 

تجمع دانش آموزان در راهپیمایی سیزده آبان نشان داد که نسلی حسینی داریم و حسینی وار در مقابل ظالمان و استکبار جهانی ایستاده اند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.