رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا گفت: ایالات متحده هیچ گاه شاهد پیاده شدن و اعمال دموکراسی حقیقی نبوده است.

رهبر جنبش امت اسلام در آمریکابه گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، لوییس فراخان رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا، در مراسم افول هژمونی آمریکا که امروز(یک شنبه) به مناسبت روز مبارزه با استکبار در دانشگاه تهران برگزار شد،گفت:ملت‌های مسلمان به شدت محتاج راهنمایی هستند، چراکه جهان اسلام از آموزه‌های الهی دور شده است.

وی با طرح این سوال که چرا ما منتظر حضرت مهدی(عج) هستیم گفت: واژه مهدی به معنای هدایت است. به واقع اگر راه را گم نکرده بودیم چه احتیاجی به هدایت داشتیم  و باید دقت کنیم که چند در صد مسلمانان به صورت حقیقی به قرآن عمل می‌کنند، متاسفانه از وفات پیامبر(ص) امت اسلامی دچار تفرقه شده است.

رهبر مسلمانان آمریکا با بیان اینکه جهان امروز به تخریب زنان پرداخته است اظهار کرد: پیامبر جایگاه زنان را ارتقا داد، در کنار کعبه زنان و مردان کنار یکدیگر نماز می خوانند در حالی که من به بسیاری از نقاط جهان سفرکردم و مشاهده کردم به زنان توهین می شود.در انقلاب اسلامی ایران زنان کنار مردان ایستادند و امروز هم در ایران زنان در بسیاری از زمینه ها درخشیده اند، اما در آمریکا و اروپا زنان به عنوان ابزار شناخته می شوند.

لوییس فراخان گفت:کسانی که می خواهند از زنان استفاده جنسی کنند در مواجهه با زنان پوشیده به ناچار محدود می شوند، البته قطعا در کشور‌های مسلمان هم تجاوز به حقوق زنان انجام می شود، اما قطعا میزان آن کمتر انگلیس و آمریکاست.

وی با اشاره به اینکه آمریکا این توانایی را دارد که ایران را تحریم کند گفت: قطعا خداوند ناظر امور است. خداوند هم آمریکا را تحریم می‌کند همانگونه که خداوند با فرعون برخورد کرد با مستکبران دنیای امروز هم برخوردار خواهد کرد، ایالات متحده به زودی تسلط خود را بر جهان از دست می‌دهد، زیرا آمریکای امروز شاهد رییس جمهوری است که تمام اصول جهانی را زیر سوال برده است.

فرحان با تاکید بر اینکه آمریکا هیچ گاه شاهد دموکراسی حقیقی نبوده است؛ اظهار کرد: فکر می‌کنم امروز در کشوری قرار دارم که بهترین ملت‌های مسلمان در آن قرار دارند؛ اما باید بدانید که دشمنان اسلام در صدد هستند تا با انواع روش‌های گوناگون شما را منحرف کنند،آیا این سیاست ها، همان حیله شیطان نیست؟

وی با بیان اینکه ایرانیان باید در برابر آمریکا متحد شوند گفت: اگر نتوانید تفرقه را در کشور خودتان از بین نبرید، از تحریم‌های آمریکا جان سالم به در نمی‌برید. اگر نتوانید متحد شوید ایالات متحده به شما ضربه می‌زند. آمریکا تنها وعده می‌دهد. او اختلاف بین شما را می‌بیند و از آن حداکثر استفاده را می‌کند.

رییس مسلمانان آمریکا با طرح این سوال که چرا ایالات متحده در برابر جنایات عربستان در یمن و قتل جمال خاشقچی سکوت کرده است، گفت: ترامپ به صد و ده میلیارد دلار تسلیحات فروخته شده به آل سعود و به میلیارد‌ها دلار تسلیحاتی که به امارات فروخته است فکر می کند نه چیز دیگری.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سیاسی ، سیاست خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۷
لوئیس فراخوان از مبارزان قدیمی بر علیه استکبار جهانی امریکا است به گونه ای که تظاهرات 100 هزار نفری سیاهپوستان آمریکا را در 35 سال قبل رهبری می کرد.
آخرین اخبار