فرماندار مشهد گفت: ۵۰۰ ایستگاه صلواتی در داخل شهر مشهد و ۲۵۰ ایستگاه منتهی به شهر مشهددر دهه پایانی ماه صفر آماده پذیرایی و خدمت به زائران هستند.

۷۵۰ ایستگاه صلواتی پذیرای زائران دهه آخر صفر هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ احمدعلی موهبتی فرماندار مشهد گفت: ۵۰۰ ایستگاه صلواتی در داخل شهر مشهد و ۲۵۰ ایستگاه منتهی به مشهددر دهه پایانی ماه صفر آماده پذیرایی و خدمت به زائران هستند و مشهد برای میزبانی از زائران امام رضا (ع) ، بیشترین آمادگی را دارد.

وی با بیان اینکه افزود: همدلی خوبی بین اعضای ستاد تسهیل خدمات سفر مشهد برای پذیرایی از زائران وجود دارد افزود: هماهنگی‌های لازم بین ادارات مرتبط با حوزه خدمات‌رسانی به زائران از جمله دستگاه‌های خدماتی، انتظامی، امنیتی، بهداشت و درمان برگزار شده است.

موهبتی تصریح کرد: از شهروندان نیز انتظار همراهی و همدلی در جهت میزبانی شایسته از زائران را داریم تا زائران رضوی که گاهی اوقات برای اولین بار به زیارت امام هشتم تشرف پیدا می‌کنند و مهمان شهر مشهد هستند با خاطره‌ای خوش از به محل سکونتشان برگردند.

فرماندار مشهد با اشاره به همکاری خوب میان مردم و دستگاه‌های متولی همچون مراسم اربعین گفت: به دلیل مشکلات ترافیکی که در این ایام، به ویژه در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر ایجاد می‌شود، طرح‌های ترافیکی در نظر گرفته شده است که از شهروندان و همچنین زائران انتظار همراهی داشته و توصیه می‌کنیم که در ایام دهه پایانی ماه صفر بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی افزود: هیچ توجیهی برای کوتاهی احتمالی دستگاه‌ها در خدمت رسانی به زائران پذیرفته نیست و باید دستگاه‌های متولی تجربیات سال‌های گذشته را مرور کنند و نقایص قبل و خلا‌های احتمالی در برخی موارد را امسال پوشش دهند.

شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۱۳۵ و همچنین شماره پیامک ۱۰۰۰۱۸۱ در پویش بزرگ مردمی شهروند مهمان نواز ویژه دهه پایانی ماه صفر مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام// ز. م


همکاری مردم و دستگاه‌های متولی برای خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع)

برچسب ها: اجتماعی ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.