لیبروی تیم والیبال شهرداری اورمیه گفت:شرایط تیم روند صعودی دارد ان شاءالله بتوانیم در بازی‌های آینده امتیاز‌های خوبی کسب کنیم.

عبدالرضا علیزاده لیبروی تیم والیبال شهرداری اورمیه پیش از بازی هفته پنجم تیمش مقابل نماینده ورامین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛اظهار کرد:متاسفانه دو بازی لیگ را بد شروع کردیم، ولی در بازی با کاله نمایش قابل قبولی داشتیم و میتوانستیم تیم کاله را در مقابل دیدگان هوادارانش شکست دهیم، ولی داوری در امتیازات حساس به ضرر تیم ما سوت زد.

وی ادامه داد:ترکیب تیم مان متشکل از بازیکنان جوان که از تیم دسته یک اضافه شده اند می‌باشد و اکثر بازیکنان تیم، بازی در لیگ برتر را تازه تجربه می‌کنند.

علیزاده افزود:کمی زمان بر است که بازیکنان جوان تیم مان به شرایط لیگ برتر عادت کنند تا بتوانند خودی نشان دهند.

لیبروی تیم شهرداری اورمیه تصریح کرد:مطمئنن بازیکنان تیم شهرداری بازی به بازی منسجم‌تر و هماهنگ‌تر از گذشته خواهند شد.

علیزاده گفت:امروز بازی بسیار سختی مقابل تیم پرمهره و پرستاره شهرداری ورامین خواهیم داشت و با تمرینات بسیار خوبی که پشت سر گذاشته ایم با آمادگی کامل به مصاف نماینده ورامین خواهیم رفت.

عبدالرضا علیزاده در پایان گفت: شرایط تیم روند صعودی دارد و انتظار داریم هواداران از تیم شهرشان حمایت کنند و متقابلا ما نیز سعی میکنیم با انرژی گرفتن از هواداران مان اولین پیروزی را دشت کرده و دل آن‌ها را شاد کنیم.
 
انتهای پیام/م
 

دیدار شهرداری ارومیه با شهرداری ورامین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.