مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن روز ۱۳ آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی را تبریک گفت.

مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربیدر گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: سیزده آبان در تاریخ نهضت اسلامی مردم مسلمان ایران از روز‌های بزرگ و سرنوشت ساز است که هر سه حادثه بزرگ این روز (۱۳ آبان ۴۳، ۱۳ آبان ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸) نقطه عطفی در مسیر حرکت این نهضت الهی شد و به جریان پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بخشید.
داهیم افزود: ۱۳ آبان ۵۷، روز شکست عظمت و اقتدار حکومت طاغوت و روز ظهور قدرت ایمان و توانایی جوانان ایران اسلامی و تداعی کننده پایمردی جوانانی است که در سال ۱۳۵۸ در پیروی از امام خویش، طبل رسوایی مزدوران و جاسوسان آمریکایی را به صدا درآوردند و ثابت کردند که ایرانیان هرگز ننگ سیطره استکبار را بر پیشانی خود نپذیرفته و نخواهند پذیرفت. در این راه شهدای بزرگ دانش آموز جان خود را فدای انقلاب کردند تا پیروی از خط امام (ره) و مبارزه با استکبار را جهانی کنند.
وی با اشاره به اینکه گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانش آموز امری ضروری است، افزود: ۱۳ آبان را که به نام روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان و روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی به ویژه استان آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
انتهای پیام/ه

راهپیمایی ۱۳ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.