همه ملل آزاده جهان در فرهنگ خود اصلی به نام مبارزه با ضلم و ستم دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم راهپیمایی مرکز مازندران گفت: استکبار ستیزی در همه ادیان الهی سفارش شده است و از افتخارات ملت ایران این است که در ۴۰ سال این ارزش ذاتی را حفظ کردند و امروز در میان ملل جهان به ان افتخار میکنند.

وی با اشاره به تداوم مقاومت و ایستادگی در برابر قدرت‌های شیطانی، افزود: هر انسان عاقل و آزاده‌ای مبارزه با ظالم را یک ارزش ذاتی می‌داند.

سردار جوانی گفت: اگر تا به امروز از ۳ حادثه تاریخی در ۱۳ آبان سخن می‌گفتیم امسال رویداد دیگری نیز به آن اضافه شده استو

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکا می‌خواست با افزایش تحریم‌ها ۱۳ آبان امسال را به روز انتقام از ایران تبدیل کنن، اما ۱۳ آبان امسال آغاز شکست تحریم‌ها و شکست جنگ اقتصادی آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی گفت: نتیجه اعتماد به آمریکا همان رفتاری خواهد شد که اکنون این کشور با حاکمان آل سعود دارد.

سردار جوانی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا اکنون یک عبادت است، افزود: زمانی بود که سردمداران کشور می‌ترسیدند حرفی بزنند که به آمریکا بر بخورد، اما اکنون با افتخار فریاد همه مظلومان جهان مرگ بر استکبار است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا وقتی  در سال ۱۳۵۷ کشور ایران را به عنوان راهبردی‌ترین کشور جهان از چنگ خود خارج دید شروع به دشمنی علنی خود کرد.

وی با بیان اینکه بی ثباتی، راه اندازی غائله‌های قومی، طراحی کودتا و ترور رهبران  انقلاب در سفارت خانه آمریکا طراحی می‌شد، افزود: دانش اموزان و دانشجویان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ با تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دومی را رقم زدند.

سردار جوانی گفت: برخی‌ها دنبال ایجاد شبهه هستند که عده‌ای در سال ۵۷ به دنبال یک هیجان سفارت را اشغال کردند، اما اگر خوب ببینید می‌فهمید که سفارت آمریکا  آن روز‌ها مرکز توطئه علیه انقلاب اسلامی  شده بود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نگرانی اصلی آمریکا اکنون واقعیت‌هایی است که در این چهل سال در کشور ما خودنمایی کرده است و عزم ملت ایران را نمایان ساخته است.

وی گفت: آمریکا ۷ هزار میلیارد دلار در خاورمیانه خرج کرده است تا سلطه خود در خاورمیانه را به عنوان هدف راهبردی دنبال کند، اما آنچه باعث شد در برابر این هدف با مشکل مواجه شود استکبار ستیری ملت ایران است.

سردار جوانی با بیان اینکه ایران این قدرت را دارد  اگر خطری احساس کند تا 2 هزار کیلومتری خود را به جهنمی برای آمریکا تبدیل کند، افزود: آمریکا به دنبال افزایش تحریم ها علیه ایران است اما این سیاست نیز شکست خواهد خورد چرا که ایران کشوری است با منابع ملی و طبیعی فراوان که میتواند این تحریم ها را به عاملی برای پویندگی تبدیل کند.

انتهای پیام/ م

مبارزه با ضلم و ستم در همه ملل آزاده جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.