مشاور شهرداری در امور بانوان گفت: هدف از اهدای کتاب بالابردن سطح ساعات مطالعه در بین بانوان، افزایش بصیرت، آگاهی و به تبع آن تحکیم بنیان خانواده است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ بهناز یارمحمدی  مشاور شهرداری در امور بانوان و مسئول فرهنگسرای امام خمینی (ره) شهرداری ارومیه با بیان اینکه هدف از اهدای کتاب بالابردن سطح ساعات مطالعه در بین بانوان، افزایش بصیرت، آگاهی و به تبع آن تحکیم بنیان خانواده و تقویت روحیه خودباوری و وجدان کاری است، اظهار کرد: باهمکاری و تفاهم با موسسات فرهنگی و نهاد کتابخانه‌های عمومی طرح وجود کتاب در سبد فکری خانوار آغاز شد.

وی با پراهمیت شمردن کتاب در بالندگی شخصیتی اشخاص افزود: اجرای این در طرح درسنوات گذشته بصورت مسابقات کتابخوانی درسطح بانوان شاغل در شهرداری و بانوان شهر وهمچنین طرح کتابخوانی رضوی در سطح ملی بود.

به گفته مشاورشهرداری در اموربانوان و مسئول فرهنگسرای امام خمینی (ره) شهرداری ارومیه علاقمندی و مشارکت بالای همکاران یکی از دلایل اهدای کتب به بانوان جهت مطالعه و استفاده بیشتر آنان و خانواده هایشان است.

یارمحمدی ادامه داد: در حال حاضر بانوان شاغل مناطق ۱,۲ و ۵ شهرداری و سازمان آتش نشانی کتب خود را دریافت و روند سنت حسنه اهدا کتاب تا آخر هفته آینده ادامه داشته و مجموعا ۳۵۰ جلد کتاب اهدا می‌شود.

 

انتهای پیام/ی

 

توزیع کتاب در بین شهروندان ارومیه ای

برچسب ها: مطبوعات ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.