کارشناس مسائل سیاسی در استان یزد گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان در بردارنده‌ی پیام مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبارجهانی است.

غلامحسین دشتی کارشناس مسائل سیاسی در استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به اهمیت روز سیزده آبان گفت: یوم الله ۱۳ آبان در بردارنده‌  رویداد‌های مهمی است که هرکدام از این رویداد‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی و بخشی از تاریخ معاصر ایران محسوب می‌شود.

دشتی افزود: حضور نوجوانان ودانشجویان سمبل تحرک، اراده وعلم و آگاهی است که نشان می‌دهد انقلاب اسلامی برپایه‌  اندیشه جوانی، تحرک و اعتقاد پایه گذاری شده و امروز این قشر در دانشگاه هاومدارس چه در دوران دفاع مقدس و چه امروز در سازندگی کشور در تلاش هستند و انقلاب اسلامی ما یک اندیشه جوان پسند است.

کارشناس مسائل سیاسی در استان یزد اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول چهل سال با سه عنصر جوان، امام و دشمن شناسی و استکبارستیزی به پیش رفته است.

وی بیان کرد: دانش آموزان و دانشجویان با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان عهد و پیمان خود را با دانش آموزان فداکار آن زمان که در مقابل دانشگاه به شهادت رسیدن را به نمایش می‌گذراند.

غلامحسین دشتی تاکید کرد: یکی از اهداف استکبار این است که به مرور با فشار‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی قشر جوان را که در آستانه انتخاب‌های بزرگ و تکمیل شخصیت خود هستند منحرف کند، اما با توجه به بینش عمیق جوانان و نوجوانان و حضور چشمگیر خود در صحنه مقابل اهداف شوم آمریکای جنایتکار ایستاده اند و این حضور آینده انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند.

کارشناس مسائل سیاسی در استان یزد با بیان اینکه مستکبران مانع رشد و پیشرفت ملت‌ها هستند تصریح کرد: پیام انقلاب اسلامی این است که ما با اراده‌ی مردم پیشرفت می‌کنیم و مبارزه با استکبار جهانی به معنای آزادی و مجهز بودن و جدابودن از اراده‌ی دشمن را می‌رساند.

دشتی با اشاره به آغاز تحریم‌های آمریکا از ۱۳ آبان اظهارداشت: همه‌  علائم موجود نشان می‌دهد که نه تنها فردا بلکه روز‌های دیگر هم اتفاقی نخواهد افتاد چرا که کشور‌ها در این مدت آنچه را که می‌خواستند انجام دادند و منتظر سیزده آبان نمانده اند.

این استاد دانشگاه وفعال سیاسی تصریح کرد:آمریکایی‌ها با صراحت بیان کردند ۸ کشور که حدود ۷۰ درصد نفت ما را خریداری می‌کنند از تحریم‌ها معاف هستند و دلیل این کار هم می‌تواند فشار‌های جهانی باشد که بر آمریکا وارد شده است.

غلامحسین دشتی به وظیفه مردم و مسئولان در مقابله با تحریم‌ها اشاره و بیان کرد: مردم وظیفه صبر و مقاومت و مسئولان نیز باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد تلاش کنند و دولت نیز باید افراد ناکار آمد را از حوزه مدیریتی خود حذف کند و امیدوار به کمک آمریکایی‌ها و غربی‌ها نباشد.

وی پیام حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را پیام مقاومت و ایستادگی دانست و افزود:مردم با حضور خود در این راهپیمایی نشان می‌دهند که تحریم‌ها اثری بر ما ندارد و ما به آینده امیدوار هستیم.

انتهای پیام/ا

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان حاوی پیام مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار است

برچسب ها: آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.