رئیس بسیج اصناف استان یزد گفت: بازاریان و اصناف یزدی با حضور پرشور و دشمن شکن خود در مراسم ۱۳ آبان، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

علی اصغر سلمانی رئیس بسیج اصناف استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  با اشاره به اهمیت یوم الله ۱۳ آبان گفت: بازاریان و اصناف یزدی با حضور پرشور و دشمن شکن خود در مراسم ۱۳ آبان، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

سلمانی با بیان اینکه ۱۳ابان امسال از اهمیت بیش‌تری نسبت به سال‌های قبل برخوردار است، افزود: آمریکایی‌ها برگشت تحریم‌ها را در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کردند که وظیفه اقشار جامعه و از جمله بازاریان، رسوایی آمریکا و ناکارآمد بودن سیاست‌های آن است.

رئیس بسیج اصناف استان  گفت: در روز ۱۳آبان سال ۵۸ مردم و دانشجویان آمریکا را رسوا کردند و فردا نیز برای آمریکا در جای جای دنیا روز سختی خواهد بود.

سلمانی با بیان اینکه اصلی‌ترین وظیفه اصناف و بازاریان بحث حمایت از کالای ایرانی است افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع حمایت از کالای ایرانی، وظیفه همه حمایت از تولید ملی و تلاش در رونق بازار داخلی است.

وی گفت: اصناف و بازاریان هم با حضور و با شعار‌های دشمن شکن خود می‌توانند نقش بزرگی در تداوم انقلاب و محکم کردن ریشه‌های انقلاب داشته باشند.

انتهای پیام/ی

بازاریان و اصناف روز ۱۳ آبان، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.