نماینده اسبق مجلس گفت: مهم ترین سرمایه نظام سلطه، همان افرادی هستند که اعتقادی به استکبارستیزی ندارند و از گذشته انقلابی خود پشیمان هستند.

بین نظام سلطه و نظام جمهوری اسلامی اجماع ممکن نیستبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی و مدیر مسئول هفته نامه 9 دی امروز شنبه 12 آبان ماه در نشست خبری شنبه‌های انقلاب با موضوع استکبارستیزی، اظهار کرد: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی در طی این 40 سال استکبار ستیزی و پایداری روی این شعار بوده است.

وی افزود: مواضع امام خمینی با مقام معظم رهبری هیچ تفاوتی ندارد و همچنان مواضعشان استکبار ستیزی است.

رسایی درباره افرادی که به ظاهر شعار استکبار ستیزی می‌دهند تصریح کرد: در طول این 40 سال افرادی را داشتیم که شعار استکبار ستیزی را در گوشت و خون خود داشتند و اکنون دیگر پایبند این شعار نیستند، بلکه مدافع استکبار شده‌اند.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از این دسته افراد مانند آقای زیبا کلام که سابقه مبارزه با زمان طاقوت را دارند، اما اکنون معتقد به دست کشیدن از استکبار ستیزی شده‌اند.

وی در خصوص منع نظام سلطه تصریح کرد: اگر شما مخالف نظام سلطه باشید می‌توانید همه چیز را بدست آورید، چرا که امام گفتند بین نظام سلطه و نظام جمهوری اسلامی اجماع ممکن نیست.

رسایی ادامه داد: نور و ظلمت، حق و باطل هیچوقت در کنار هم قرار نمی‌گیرد و نظام جمهوری اسلامی نمی تواند زیر بار استکبار برود و نباید با آن سازش پیدا کنیم.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در خصوص تجربه گذشته ما درباره استکبار ستیزی با آمریکا اظهار کرد: در گذشته بارها تجربه کردیم که باید با آمریکا استکبار ستیزی داشته باشیم که طبق سخن مقام معظم رهبری، آمریکا قابل اعتماد نیست چرا که اخیرا با بدعهدی‌هایش نشان داد که قابل اعتماد نیست و برجام را زیر پا گذاشتند، ولی هنوز برخی مسئولان کشورمان بر خلاف فرمایشات رهبر معظم انقلاب به ادامه برجام تأکید دارند.

رسایی درباره مهم ترین سرمایه نظام سلطه خاطر نشان کرد: مهم ترین سرمایه نظام سلطه، همان افرادی هستند که اعتقادی به استکبارستیزی ندارند و از گذشته انقلابی خود پشیمان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار