اولین فرمانده سپاه پاسداران گفت:‌ علت مشکلات اقتصادی این است که راه انقلاب را گم کردیم.

علت مشکلات اقتصادی این است که راه انقلاب را گم کردیمبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد منصوری معاون اسبق وزیر امور خارجه و پژوهشگر بین‌الملل و اولین فرمانده سپاه پاسداران امروز شنبه 12 آبان ماه در نشست خبری شنبه‌های انقلاب با موضوع استکبارستیزی، اظهار کرد: وقتی در سال 43 امام را تبعید کردند، این تصور بود که سلطه آمریکا بر ایران براساس برنامه‌ریزی ها کامل شده و تغییری در ایران بوجود خواهد آمد که ایران به تدریج ایالتی از آمریکا می‌شود.

وی درباره روند تحولات استکباری آمریکا علیه ایران در طول این مدت گفت: اگر روند تحولات در طول این مدت را پیگیری کنیم، حرکات مبارزان و انقلابی‌ها یک تغییرات مثبت در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

اولین فرمانده سپاه پاسداران افزود: یکی از ابزارهای مهم استکبارشناسی، استکبارستیزی است چرا که موجودیت و حفظ منافع و اقتدار خودمان اهمیت بالایی دارد.

منصوری درباره سرمایه‌گذاری عظیم نظام تبلیغاتی غرب برای فریب جهانیان تاکید کرد: عده‌ای با نظام تبلیغاتی غرب برای فریب مردم جهان و پوشاندن نقاط ضعف خودشان سرمایه‌گذاری بزرگی را انجام می‌دهند.

اولین فرمانده سپاه پاسداران در خصوص کشور آمریکا اظهار کرد: بیش از 10 نویسنده معروف آمریکا در کتاب‌های خود مانند پایان عصر آمریکا، مکافات، مرگ غرب و ... سقوط آمریکا را پیش‌بینی کرده‌اند.

وی درباره افرادی که می‌خواهند اقتدار نظام جمهوری اسلامی را خدشه‌دار کنند افزود: اگر کسانی می‌خواستند نظام سلطه را بشناسند و هنوز موفق به این شناخت نشدند؛ اکنون با بدعهدی‌های آمریکا بشناسند، زیرا حجت بر خیلی‌ها تمام شد، چرا که رئیس جمهور آمریکا با اعمالش  از استکبار کشورش هیچ ابهامی نگذاشت.

منصوری در مورد فعالیت‌های استکبارانه آمریکا علیه ایران و بی نتیجه‌ ماندن این فعالیت‌ها تاکید کرد: زمانی که وزیر خارجه اسبق آمریکا با مدیران خود در مورد اینکه 35 سال است که هر کاری علیه ایران انجام می‌دهیم به نتیجه نمی‌رسیم، به طور علنی مطرح می‌کند، یعنی آمریکا در تمام این مدت شکست خورده چرا که معیارها، اهداف و برنامه‌های امریکا کاملا متفاوت بوده است.

اولین فرمانده سپاه پاسداران در خصوص مقابله با نظام سلطه‌طلب آمریکا تصریح کرد: ایستادن در طول چهل سال مقابل نظام سلطه‌طلب آمریکا کار کوچکی نبوده، چرا که تبلیغات و تهدیدات علیه ایران بسیار زیاد بوده است و اگر در مسیر شیعه و شهدا گام برداریم قطعا در مقابل استکبار آمریکا پیروز خواهیم بود.

منصوری در مورد تحریم‌ها گفت: تحریم‌ها بر انقلاب اسلامی ندارد و نمی‌تواند تاریخ بشریت را عوض کند، چرا که انقلاب اسلامی برای این کار آماده است.

اولین فرمانده سپاه پاسداران در خصوص ارتباط مشکلات اقتصادی با تحریم‌ها تصریح کرد:‌ علت مشکلات اقتصادی این است که راه انقلاب را گم کردیم. واقعیت در دنیا این است که انقلاب اسلامی ما یک کار خیلی بزرگ است.

وی درباره حمایت آمریکا از جنایات سعودی علیه یمن گفت: همه کشورهای غربی و آمریکا از جنایات سعودی علیه یمن حمایت کرده و می کنند که بعد از تحلیل‌های خود جنگ یمن را خاتمه دادند، چرا که آمریکایی‌ها با دروغ، همه مردم جهان را فریب دادند.

منصوری در مورد تلاش آمریکا برای ایجاد روش‌های ضد اسلام تاکید کرد: رئیس جمهور قبلی آمریکا از دانشجویان می‌خواست که هر روشی را برای ضدیت با اسلام پیدا کنند مثل کشور فرانسه و آلمان که قانون می‌گذارند که نباید کسی در این کشور حجاب داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار