در ششمین شب از اجرای نمایش «رسول» محسن هاشمی رئیس شورای شهر به همراه مرتضی الویری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر به تماشای این نمایش نشستند.

شورای شهری‌ها و مدیر مرکز هنر‌های نمایشی مهمان رسول شدندبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ششمین شب از اجرای نمایش «رسول» محسن هاشمی رئیس شورای شهر به همراه مرتضی الویری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر و همچنین شهرام کرمی مدیر کل مرکز هنر‌های نمایشی به تماشای این نمایش نشستند.

پس از پایان نمایش «رسول» مرتضی الویری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که شورای شهر چه سیاست‌گذاری‌هایی برای افزایش سرانه فرهنگی درنظر گرفته، گفت: «متاسفانه به دلیل محدودیت اعتباری مجبوریم از منابع مردمی برای کار‌های فرهنگی استفاده کنیم و شورای شهر از راه به کارگیری سرمایه‌هایی از این دست تصمیم به سیاست‌گذاری بیشتر دارد و نمونه آن اجرای نمایش «رسول» بود.»

در ادامه شهرام کرمی مدیر کل مرکز هنر‌های نمایشی، نیز با استقبال از نمایش «رسول» گفت: «نمایش رسول چند مولفه خوب دارد که می‌توانیم به آن توجه کنیم، اولین عامل اینکه از عناصر حرفه‌ای تئاتر بهره می‌برد و دومین عامل انتخاب یک داستان معاصر و تلفیق آن با شخصیت امام حسین (ع) است. همچنین جنبه‌های بصری و زیبایی‌شناسی در آن رعایت شده است.»

این نمایش را گروه نمایشی «فصل شیدایی» که پیش از این در تهران و ۱۲ استان دیگر روی صحنه رفته است، اجرا می‌کند و با بیش از ۱۷۰ هنرور به عنوان یکی از پرشمارترین نمایش‌ها در زمینه حضور بازیگران شناخته می‌شود. نمایش «رسول» به‌عنوان بزرگترین نمایش میدانی کشور از ۶ تا ۱۸ آبان هر شب ساعت ۱۹ تا ۲۱ در بوستان نوروز مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار