رسانه انگلیسی گفت: تیم فوتبال پرسپولیس برای باز پس گیری قهرمانی خود در آسیا باید نوع چینش ترکیب تیمش را بهبود بخشد.

فورفورتو:پرسپولیس برای قهرمانی باید ترکیب تیمی اش را بهبود بخشدبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت "فورفورتو"؛ دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار شد و در پایان این دیدار سامورایی های ژاپنی توانستند با نتیجه 2 بر صفر پیروز میدان باشند.

رسانه انگلیسی "فورفورتو" درباره این دیدار پراهمیت میان 2 تیم آسیایی نوشت: تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن به وسیله 2 بازیکن ژاپنی خود با نام های "لئو سیلوا" و "سرجینیو" به برتری برسد. در لحظات پایانی این دیدار نیز سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل خطا، کارت زرد دوم خود را دریافت کرده و پس از آن نیز کارت قرمز گرفته و دیدار بعدی تیمش را از دست داد.

این رسانه انگلیسی در ادامه نوشت: دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا زیاد دور نبوده و برانکو ایووانکویچ ، سرمربی این تیم برای بازپس گیری عنوان قهرمانی این رقابت ها، باید ترکیب اساسی و خوبی را برخلاف این دیدار برای تیمش داشته باشد.

رسانه انگلیسی در پایان نوشت: پرسپولیس بی شک زمانیکه در خانه خود ، ورزشگاه آزادی تهران دیداری داشته باشد، عملکرد به شدت هجومی خواهد داشت و برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش فراوانی انجام خواهد داد.


بیشتر بخوانید:

گام بلند کاشیما آنتلرز برای قهرمانی در آسیا

نمرات فنی بازیکنان دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز اعلام شد+ عکس

قهرمانی کاشیما در لیگ قهرمانان آسیا قطعی است


انتهای پیام/

گزارش سایت فورفورتو درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار