قهرمان اردبیلی جام جهانی 2018 ووشو، از نشانه رفتن مدال طلای رقابت های جهانی 2019 چین خبر می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف صبری، قهرمان جام جهانی ووشو 2018 با اشاره به اهداف پیش روی خود پس از کسب مدال طلای نهمین دوره مسابقات جام جهانی ووشو، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که مدال طلای رقابت‌های جام جهانی ووشو را کسب کرده و با این اقدام باعث شادی دل مردم کشور عزیزمان شدم و مطمئنا با افزایش تلاش‌های خود برای کسب مدال طلای مسابقات جهانی 2019 چین در تلاش خواهم بود.

وی افزود: مدال آوران مسابقات قهرمانی 2017 جهان در کشور روسیه مجوز شرکت در رقابت‌های جام جهانی چین را داشتند و تیم ملی ووشوی ایران با 5 سانداکار در بخش آقایان برای اولین بار توانست مقام قهرمانی را کسب کند.

قهرمان ووشوی جهان تصریح کرد: مسابقات جام جهانی به صورت حرفه‌ای و در سطح بالا برگزار شد و برای شرکت در این رقابت‌ها تمرینات سخت را زیر نظر کادرفنی تیم ملی ووشو پشت سر گذاشته و با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شدیم.

صبری بیان کرد: اردوی تیم ملی ووشو برای حضور در رقابت‌های جهانی از خرداد ماه سال آینده آغاز می‌شود و در این مدت که مسابقات رسمی وجود ندارد در وزن 75 کیلوگرم در لیگ برتر ووشو شرکت خواهم کرد.

وی درباره برنامه خود برای شرکت در المپیک 2020 توکیو گفت: در حال حاضر حضور تیم ملی ووشوی ایران در المپیک 2020 توکیو قطعی نیست.

قهرمان ووشوی جهان اضافه کرد: با تلاش رئیس فدراسیون ووشو در برگزاری اردوهای تیم ملی و حضور در رویدادهای بین‌المللی با هیچ گونه مشکلی روبرو نشدیم و به نوبه خود از تک تک مسولان فدارسیون تشکر می‌کنم.

صبری با توجه به مشکلات ورزشکاران ملی در سطح استان اردبیل گفت: ورزشکاران در سطح تیم‌های ملی نیازمند حمایت مادی و معنوی مسوولان استان هستند تا بتواند برای اردبیل در رویدادهای ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/ح

رقابت‌های جهانی از خرداد ماه سال آینده آغاز می‌شود

برچسب ها: ووشو ، مسابقات جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.