مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با تدابیر وزیر نفت، ایران در تولید گاز از میدان پارس جنوبی با قطر برابرشده است.

موفقیت‌های پارس جنوبی مرهون حمایت مردم مناطق پیرامونی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید پیروز موسوی در اولین روز کاری خود در عسلویه در جمع مدیران و کارکنان سازمان افزود: مردم مناطق پیرامونی همواره میزبانان خوبی برای صنعت نفت بوده اند و همه باید تلاش کنیم مشکلات و کمبود‌هایی که در حوزه پیرامونی وجود دارد، برطرف شود.

وی پارس جنوبی را امانت ۸۰ میلیون ایرانی عنوان کرد و ادامه داد: وجود صنایع بزرگ پتروشیمی و گازی موجود در منطقه با درآمد بسیار بالا و همچنین گاز رسانی به صنایع و منازل مردم در سرمای زمستان نشان می‌دهد که ثانیه‌ها نیز برای فعالیت در این منطقه حساس و حیاتی است و همه ما در این منطقه از امانت ۸۰ میلیون ایرانی نگهداری می‌کنیم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: سرمایه عظیم موجود در منطقه شامل صنایع بالادستی، میان دستی و پایین دستی متعلق به کشور و مردم است و ما در این سازمان از همه کسانی که در زمینه نگهداشت و بهره برداری فعالیت می‌کنند پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد و اگر در برخی زمینه‌ها مشکلاتی وجود دارد باید با جدیت پیگیری و حل شود.

موسوی حمایت از برنامه‌های توسعه بخش، نگهداری و بهره برداری از سرمایه‌های عظیم کشور و انجام مسوولیت اجتماعی را سه موضوع مهم در منطقه عنوان کرد که با جدیت دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فاز‌های باقی مانده پارس جنوبی با سرعت خوبی در حال پیشرفت هستند، گفت: اکنون در تولید گاز از پارس جنوبی با قطر برابر هستیم که این امر جز با تلاش کارکنان صنعت نفت و حمایت مردم مناطق پیرامونی میسر نبوده است.

دبیر شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت نفت که به نمایندگی از وزیر نفت در مراسم نخستین روز کاری مدیر عامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شرکت کرده بود، از سید پیروز موسوی به عنوان یکی از مدیران خوشنام، قانونمند و توانمند صنعت نفت یاد و ابراز امیدواری کرد با اشراف کامل وی از منطقه، در مقوله مسوولیت‌های اجتماعی صنعت نفت نقش موثری ایفا کند.

احمد مجیدی از تلاش‌های مهدی یوسفی نیز در دوران مسوولیتش در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

مدیر عامل جدید سازمان منطقه ویژه پارس کار خود را شروع کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.