مدیر عامل بورس آذربایجان غربی گفت: بیش از ۴۳ میلیون سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرا بورسی هفته گذشته در بورس آذربایجان غربی داد و ستد شد.

داد و ستد سهام بورس و فرابورس به ارزش ۱۳۴ میلیارد ریال در بورس آذربایجان غربیمدیر عامل بورس آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: ارزش سهام جابه جا شده بیش از ۱۳۴ میلیارد ریال بود که از این معاملات ۴۷ درصد و نیم مربوط به خرید وبقیه فروش بود.

جوادی با بیان اینکه در طول هفته گذشه یازده کارگزار از ۱۵ ایستگاه معاملاتی سهام حق تقدم بیش از ۱۸۷ شرکت را دادوستد کردند افزود: نمایندگی کارگزاری بورس ایران بیشترین ارزش ریالی معاملات را با ۲۴ درصد و نیم به خود اختصاص داد و همچنین سهام بانک ملت با ۱۴ درصد در رده نخست معاملات بورس استان قرار گرفت.

وی همچنین از صدور ۶۸ کد معاملاتی جدید برای سهام داران جدید الورود در این مدت خبرداد واضافه کرد: شاخص کل بازار بورس با دو هزارو ۳۰۷ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۱۸۳ هزار و ۳۶۷ واحد و شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۴۷ واحد کاهش کاهش نسبت به هفته قبل به رقم دو هزارو ۱۷ واحد رسید.

انتهای پیام/ج

داد و ستد سهام بورس در آذربایجان غربی

برچسب ها: بورس ، بازار بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.