رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد گفت: برای حل حواشی موجود، مسئولان دانشگاه آزاد و دستگاه قضا با یکدیگر همکاری می‌کنند.

همکاری دستگاه قضا و دانشگاه آزاد برای حل حواشی / یک نفر دستگیر و شش تن دیگر تحت تعقیب قرار گرفتندبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی است که حواشی بسیاری پیرامون دانشگاه آزاد وجود دارد که یا از سوی مسئولان این دانشگاه تکذیب می‌شود یا بدون پاسخ می‌مانند.

این حواشی از صحبت‌های رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد شروع شد و با انتشار نامه‌ای به نام رئیس مرکز حراست و اتفاقات انتخاب رشته پزشکی ادامه یافت،  نامه جنجالی رئیس حراست به مدیر سابق دانشگاه آزاد با ادعای برخی از مسئولان این دانشگاه تکذیب شد؛ همچنین این افراد اعلام کردند حواشی پیرامون انتخاب رشته پزشکی از قبل برنامه ریزی شده بوده است.

به تازگی خبری مبنی بر تشکیل پرونده قضایی برای مقابله با سوء استفاده گران و حاشیه سازان دانشگاه‌آزاد مطرح شده است و  درهمین راستا  یک نفر در شمال کشور دستگیر شده است و حدود 6 نفر هم  تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

حواشی دانشگاه آزاد به دلیل کارشکنی برخی افراد درون مجموعه بود

ابوالفضل شمس رئیس مرکز حراست دانشگاه ‌آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تشکیل پرونده قضایی دانشگاه آزاد برای حواشی موجود گفت: به منظور مقابله با  افراد سودجو و تقابل با هجمه‌ها، دانشگاه آزاد به کمک مسئولان قضا و سرویس‌های اطلاعاتی پرونده‌ قضایی را تشکیل داده است.

رئیس مرکز حراست دانشگاه ‌آزاد درباره نتیجه این پرونده‌های قضایی اظهار کرد: ظرف دو یا سه روز آینده اطلاعات دقیق این پرونده منتشر خواهد شد و با متخلفان و افرادی که حاشیه‌ها و شایعاتی را پیرامون دانشگاه آزاد ایجاد کردند؛ مقابله می‌شود.

وی درباره حواشی دانشگاه آزاد بیان کرد: مجموعه‌ای از اتفاقات حاشیه‌ای و مشکلات ایجاد شده در انتخاب رشته پزشکی موجب تشکیل پرونده‌های قضایی شد؛ بخشی از این اعتراضات حق خانواده‌ها و بخشی دیگر به سبب کارشکنی‌هایی بوده که در مجموعه به وجود آمده است و مجموع این موضوعات در هم تنیده موجب پیگیری های جدی از سوی مسئولان دانشگاه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار